לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אסיה-בלוג מעריצים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פוסט על עצמי וחדשות 9.30


הייי אני פתחתי בלוג כדיי להראות כמה אני אוהבת את טוקיו הוטל

וכדיי לפרסם חדשות

אבל בפוסט הזה אני יותר מציגה אותי ואז קצת תמונות

אוקיי אז ככה

קוראים לי אוסנת

אני בת 11 וחצי  די קטנה לא?

מחיפה

 

אני וחברה שלי רוצות לעשות מיפגשון מעריצים בצפון אבל

זה עוד לא סגור

זה למשגר בצפון ולא יכול להגיע לדרום למיפגשים

אבל זה לא ממש מיפגש זה מיפגשון של שעתיים וחצי אולי יותר לא סגור

אבל את הפרטים אני יפרסם בקרוב בנתיים הכל תלוי בכם

תיכתבו תגובות אם אתם רוצים את זה או לא

 

אבל משבטוח אתם צריכים בריסטולים טושים צבעי גואש

נכין שלטים

נביא בלונים ואולי אם הליום

אז תיכתבו תגובות רוצים או לא

אה והמארגנת השניה היא אילונה

אז הפרטים בעוד שבוע

כי אני לא בבית ואני צריכה לעשות את זה אם חברה שלי והכל

וגם החלק הכי טוב

אני וחברה שלי מוכרות דברים לבית הספר (מתפיסות מלאאא) ואני עושה מערכות יפות אל תחשבו וסימניות מדבקות

אבל חולצות לא יהיו ):

טוב מחר חדשות

 

ועחשיו קצת תמונות:

יאללה ביוש

אני מבקשת מאוד אוליי אתם מכירים  את האתר השני גם אם אותו רעיון זה של חברה שלי שחשבנו על זה ביחד אז החלטנו לעשות עוד שני בלוגים כדיי שיהיו יותר תגובות

וגולשים ושיהיה כזה מצב שנעשה את המיפגש אם תגיבו המון אוליי איהיו גם סיכות ופוסטרים אבל אמרתי אולייייייייייי...

אז תגיבו

נכתב על ידי , 30/9/2007 16:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbilli girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על billi girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)