לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אסיה-בלוג מעריצים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


היי ממצב?

 

אוקיי אז ככה יש לי אוליי כמה דברים שלא ידעתם על ביל

 

1.ביל שונא את הרגליים שלו.

2.ביל אלרגי לתפוחים ולעקיצות זבובים

3.הוא שונא כשבנות מכרסמות ציפורניים אבל כשהוא בלחץ הוא לבד מכרסם אותן!

4.הוא כותב ביד ימין

5.הוא היה צריך לעבור טיפול מיוחד כדיי שהוא יפסיק לפחד מטיסות.

6.ביל שונא כשבחורות בוכות ביגללו

7.לביל יש שם פרטי וויליאם וביל זה שם קיצור (אני בטוחה שאף אחד לא ידע)

8.פעם ביל רצה לנשק את חברה שלו והוא פיספס את הפה ונישק אותה באף (  >.<  )

9.בדייט אם חברה שלו הוא רצה להביא לה נשיקה ושפך אליה קולה

 

זהו!!!!!!!!!  אם לא ידעת את זה אז עחשיו אתם מעודכנים!

 

יש לי פה מאמר על איך להיתלבש כמו ביל להיתאפר וכו'....


 

אפנה עילית מיוצרת בידי מעצבים, האפנה הבאמת זוהרת מוצגת בידי הכוכבים הגדולים של הוליווד. לנוער יש את האידיאליות שלו לגבי המותגים של האפנה- צעירים, נועזים, מורדנים, חסרי בושה. וכשם כך, טוקיו הוטל הם המותג הכי לוהט ומדובר מבחינת המוזיקה היום. הם אהובים ושנואים, באופן קבוע בראשי הדיונים, אף אחד לא נשאר אדיש כלפיהם.


 


המוזיקה שלהם היא יחודית היא מייצגת שילוב של כל הסגנונות המודרנים, והשילוב הזה מצליח למדי. ההצלחה מסחררת במכירת האלבומים, והפופולאריות הבלתי מוגדרת בכל רחבי אירופה יוכיחו לכם את זה. בואו נעזוב את הדיונים בנושאי מוזיקה לאחרים ונדבר על המקום של הצעירים הכישרוניים האלה באפנה.


 


אתם חושבים שזה מוקדם מידי? בשום פנים ואופן לא. החבר`ה הצעירים האלה כבר הוכיחו שהם לא רק מוזיקאים מוכשרים אלא בנוסף אלילים של דור שלם. הסגנון שלהם בביגוד מעורר השראה בדור הצעיר. בייחוד ביל קאוליץ -הסולן - הוא הכי בולט. בדיחות ודיונים שלמים מורצים באופן קבוע מסביב להופעתו החיצונית, הכי הרבה מושפעים ממנו.


 


את הדמות של ביל לא ניתן להגדיר בצורה חד משמעית במסגרת סגנון מסויים. הוא משלב מספר סגנונות שונים לחלוטין בקומבינאציה פשוטה למדי, כך שהסגנון הגוטי לא משדר עצב קודר מידי, הרוק לא משדר גועל, והזוהר לא משדר התנשאות. ובכל זאת לכאורה נראה שכל הסגנונות מתלבשים בצורה נורמאלית על דמות שהיא בן אדם אחד. כשרון? בוודאי!


 


יתכן מאוד שאפילו אלה שלא אוהבים להקשיב לסוג המוזיקה הספציפי הזה ימצאו בדמות של ביל משהו מעניין. אם התודעה שלכם לא מעורפלת בדעות קדומות, אם אתם לא מפחדים להתנסות בדברים חדשים, אתם תמצאו את עצמכם מקבלים השראה מדמות, אומן צעיר ומוכשר.


 


איפור ומניקור


 


ביל בהחלט אינו המוזיקאי הראשון שצובע את העיניים והציפורניים, אבל האיפור מתאים לביל כמו שאינו התאים לאף אחד אחר לפניו.


 


 



 


תכונה קבועה של התאום הצעיר היא איפור מעושן וחצים[?] בעיניים. טראנד מאוד אפנתי העונה. מאוד סטאיליסטי ותמיד מיסתורי. איפור כזה הוא דרך מצויינת בשביל למשוך תשומת לב. הרעיון המרכזי - לא ללכת רחוק מידי. אם צבע שחור אינו הולם אותך, *תשתמש בגוונים של ירוק כהה, סגול או צללים של כחול כהה, המראה הרוקיסטי לא יהרס בשביל זה.


 


מאפיין אחר- [אני לא הצלחתי לתרגם את זה..a tonal ground?] קרם או פודרה. זה מסתיר פצעים, פצעונים ומעניק מראה זוהר ומשפר את צבע הפנים. הצמדות לעובדה הנתונה שהדברים האלה משתייכים להומוסקסואליות מצד הסולן,


 


אבל בואו ננסה להזכר כמה שנים אחורה Jean -Paul Gaultier הציע קו קוסמטי מיוחד בשביל גברים והשנה החברה "Guerlain" המנהיגה של התעשייה הציגה קו קוסמטי שלם מיוחד לבנים. שיזוף נחשב כאלטרנטיבה מצויינת אשר נותנת לעור מראה ייחודי ובריא.



 


הידיים של ביל תמיד נראות נפלא, לא אצל כל בחור צעיר הידיים נראים אותו דבר. ביל מעדיף מאניקור בשילוב בלתי רגיל של שחור ולבן. הדימיון ידריך אותך איך לשלב צבעים על הציפורניים. שפתיים - חלקות, ובצבע טבעי. הנה החבר שלך - בעל חוסר צבע מרגיע בשפתיים.


הבגדים


למרות האופי הבלתי רגיל של הדמות שלו, ביל לובש בגדים רגילים לחלוטין - ואסט[זה מין ג`אקט בלי שרוולים שלובשים בדרכ` מעל חולצה.. כמו שיש לביל בכתבה הראשונה שעשו עליהם בראש 1], ג`ינס, ג`אקטי עור. הסוד הוא שילובים נכונים של בגדים. הג`ינס חייב להיות לפחות טיפה משופשף, בלוי[עם קרעים וכל זה], והכרחי שיהיה ארוך, ג`ינס ארוך שיהיה טיפה משופשף זה הרעיון המרכזי.


אפשרי לקחת ג`ינס פשוט ולקרוע עם מספריים בשביל להעניק להם את המראה המשופשף. לא נורא גם אם הג`ינס יהיה מידה אחת או 2 מעל המידה שלכם וישב קצת מתחת למקום הנכון..[ xD ] וכמובן לא לשכוח חגורה רחבה, עם אבזם מאסיבי או אפילו אגרסיבי. מספר תכשיטים זולים ושרשראות על החגורה לא יזיקו. הכמות שלהם תלויה ברצון שלך.

 


טי-שירט עם גולגולות והדפסים אגרסיביים אחרים- הוא המאפיין המרכזי של הנוער, לא רק של ביל. תבטא את עצמך, אל תפחד מססמאות `חזקות`, או ממספרים נוראים אך תימנע מכתבים שרומזים על המוניות [מה כאילו שהחולצות הוזמנו ממועדון-חולצות-הטי-שירט-המפורסמות-והשוות-של-ביל-קאוליץ? xD].



עור הוא המאפיין הכי חשוב בשביל רוקר אמיתי. ג`אקטי עור, ואסטים הם תמיד בסטאיל ותמיד מעודכנים. ג`אקטי עור בסטאיל של ביל - קטוע, גזרה דקה ועם צווארון אנכי [כמו בתמונות]. בשביל האמיצים מביניכם - מעיל עור ארוך, ושחור [כמו שביל שם בקליפ Spring Nicht] אבל אל תשלבו את זה עם כובע!




 


מלבד המראה הרוקיסטי ביל לעיתים מופיע בסגנון הליריקאל-בוי [סגנון יותר פואטי, תסתכלו בתמונות..], עם חולצות מעוטרות בקישוטים, אשר במידה מה מזכירות סגנון נשי. בכל אופן, נשיות בחולצות של גברים נכנסו לאפנה שוב, ומעצבים מפורסמים החזירו את זה לאפנה. חולצות מהסוג הזה יכולות להשתלב מצויין עם ג`ינס.




וכמובן, המאפיין האישי של ארון הבגדים של ביל - מכנסיים עם [משהו שלא הצלחתי לתרגם - vertical strip -רצועה ניצבת ?]. הם מזכירים פיג`אמה, לעיתים משהו גרוע יותר. בכל אופן, אנחנו צריכים לתת קראדיט לנער על אומץ הלב והמקוריות ו...שימו לב על זה!


 


הנעלה של ביל - נעלי התעמלות ומגפיים. נעלי התעמלות פשוטות ניתן למצוא אצל כל אחד בביית. הן אופנתיות ומאוד נוחות, בחירה מצויינת לחיי היום-יום. מגפיים הן יותר יומרניות, מגפיים צריכות להיות איכותיות ויקרות, עם ציוד יוצא דופן. מגפיים יפות יכולות להפוך לחלק הנוצץ בתלבושת.


אביזרים נילווים


מלבד החגורות שכבר הוזכרו, ביל למעשה משתמש בכל האביזרים האפשריים - טבעות, צמידים, שרוולונים[לא יודעת איך קוראים לדברים האלה, כמו מה שיש לביל על היד בבתמונה הכי שמאלית] וכ`ו. הנקודה הבסיסית - טבעות, מסיביות, לעיתים אפילו בגסות יתר וכמה שיותר יותר טוב.


קולרי עור עם גולגולות [שוב אני לא בטוחה שככה קוראים לזה, כמו הדבר השחור שיש לביל על הצוואר בתמונה הראשונה מימין והשניה משמאל] ושרשראות בולטות הולכים מושלם עם כאלה טבעות. תהיו מודעים לכך - אביזרי רוק אמורים להיות מיוצרים ממטאל לבן [?!]. 




שרוולונים וכפפות בלי אצבעות[תמונה שניה משמאל] צריכים להיות מעור, איכות טובה. הצבע צריך להיות בעיקר שחור וכמובן כל האביזרים צריכים להיות מצויידים מטאל - ניטים, סיכות, ונעצים.


השיער


לסיום תסרוקות בשיער, המאפיין הייחודי של ביל. בבית הספר ביל היה מיוחד עם הבגדים ועם התסרוקות יוצאי הדופן שלו.




תסרוקת השיער שלו " 220 volt "  כבר השאירה את החותם שלה בהסטוריה. שיער ארוך שחור עם פסים בצבע לבן, נראה כמו מחטים - בשביל לחקות את זה, תנסו להשתמש בג`ל שיער חזר במיוחד, מברשת שיער ו"סבלנות של מלאכים". זה אמור להיות אפשרי אחרי הכל ;).


ובכל זאת, הדבר הכי חשוב שניתן לקחת מביל - הדרך שבה הוא מציג את עצמו בחברה - אינטיליגנטי, מחונך היטב, אבל כנה אמיתי ורגיש. הוא לעולם לא העז להתחצף למשהו, תמיד השאיר את עצמו רגוע אבל מרשים. כמו שמתאים לכוכב אמיתי ! 


- - - - - - -


ווואוו.. זה היה מתיש..=S אחד המאמרים היותר ארוכים ומלאים בשטויות..


^_^נו, טוב.. אולי זו רק אני...

_________________________________________________________________________________

ועחשיו מצאתי כמה גליטרים יפיפיים

Tokio Hotel Tokio Hotel


 

Tokio Hotel


 

Tokio Hotel


 

Tokio Hotel Tokio Hotel

נידמה לי היה עידכון מצויין לא???

טוב יאללה חג שמח ומחר יש עוד עידכון!


 


 

 

נכתב על ידי , 1/10/2007 15:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbilli girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על billi girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)