לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

twins place


welcome to our life!

Avatarכינוי: 

גיל: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הייי!!!!


מיאבי: אמ... ממצב אנשים?

האנה: היי! היי! היי! ממצב? ממצב? ממצב?

מאבי: שתקי שתקי שתקי כבר כבר כבר!!

האנה: לא לא לא רוצה רוצה רוצה

מיאבי: דיי

האנה: טוב אז אל מה דיברנו?

מיאבי: עוד לא דיברנו... כי את חשבת שהם מפגרים ואמרת הכול 3 פעמים

האנה: חח משעמם לי

מיאבי: למי לא?

האנה: לך!

מיאבי: אמ... טוב שהיה

האנה: אין כול לכתוב!! ביי תגיבו!! מהשעמום!!!

מיאבי: כן אם אתם מפגרים אז תגיבוXDD

האנב: אל תקשיבו לו!!! הוא סתם מנסה לעצבן בייי!!!

מיאבי: תגיבו!![מפגריםXDDD]

האנה: אחים

מיאבי: אחיות......

האנה: לילה טופ!!!

מיאבי: כנ"ל תגיבו!!!

נכתב על ידי , 8/10/2007 23:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צ'לום=] משעמם+קר לנו!!!T^T


האנה: היי!!!

מיאי: ביי!!!

האנה: דווקא עכשיו ההורים שלנו נזכרו שיש דבר כזה שניקרא קקורביזו!!

מיאבי: האנה!

האנה: מה?

מיאבי: זה מזגן! מ.ז.ג.ן!

האנה: ומה אני אמרתי?

מיאבי: מזגן... רק ביפנית[דרך אגב זה KUURUBIZU]

האנה: שהיה....

מיאבי: אה... האנה, האנה, האנה

האנה: אה... מיאבי, מיאבי, מיאבי: באקה!

מיאבי: מי שמדברת!!!!!!

האנה: אני לא מדברת!!! אני כותבת!!!!

מיאבי: ...*אין תגובה*

האנה: חעחע

מיאבי: *עדיין אין תגובה*

האנה: מה ישלך? טוב אז מיאבי מת!!! יאי!!! טוב אז הבלוג כולו שלי!! מוחעחעחע!!!

מיאבי: אוי שתקי כבר....

האנה: אוף.. הוא חיי

מיאבי: אני שונא אותך!!!

האנה: כנ"ל

מיאבי: אני שמח שאת מבינה אותי...

האנה: למה אתה מתקוון?

מיאבי: אה, לא משנה

האנה: טוב....

מיאבי: ביי!!!

האנה: למה ביי?

מיאבי: כי אין לי כוח לעדכן עוד!! ואין מה לכתוב!!!

האנה: זה שהביאו לנו שעורי בית.....

מיאבי: את יודעת שאני שונא שאת מדבר אל זה.....

האנה: טוב, טוב ביי

מיאבי: ביי

נכתב על ידי , 3/10/2007 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביל! הופעה! ישראל! מי צריך את זה?


מיאבי: זה עדיף מי מיאבי!!!

האנה: לא.....

מיאבי:מזה?

האנה: אתה כבר תקוע בישראל!

מיאבי: צודקת... אבל לא דיברתי אלי!!!!

האנה: אז אל השכן מיאבי? הוא היה ביפן לא בישראל...

מיאבי: אוי שתקי כבר קיצר ביל סתם דפוק!!!

האנה: נכון!!! למה לא מיאבי?!?!?!?!?!?

מיאבי: שוב אני?!

האנה: לא אתה!!! מי המפגר שקרא לך מיאבי?!?!?

מיאבי: אמא שלך....

האנה: שלנו

מיאבי: אותו חרא!!!

האנה: טוב אז כן אל מה דיברנו?

מיאבי: אל איזה חרא שביל נוסע לישראל...

האנה: ישלי רעיון!!! בכניסה למופע נמחור עגבניות!!!

מיאבי: רעיון טוב.... נרביח מיזה הון!!!

האנה: יאי אחנו נהיה מליונרים!!!

מיאבי: נתחלק חצי חצי... להורים לא נשאיר!!!

האנה: נכון!!!

מיאבי: אולי נמחור גם כמה פרחים ותחתונים....

האנה: מגעיל אחד....

מיאבי: שחכתי לציין חזיות....

האנה: גררררר

מיאבי: מה? לפחות ככה הבנות לא יצתרחו להוריד את שלהן....

האנה: אתה יודע עד כמה אני שונאת אותך, נכון?

מיאבי: כן, כן הינה תמונה 'שקסית' של ביל:



האנה: זה דיי מזכיר אותו

מיאבי: מזכיר? זה בול ביל!!!

האנה: נכון!!!

מיאבי: טוב ביי תגיבו!!!

האנה: פעם ראשונה אנחנו מסכימים במשהו, תגיבו!!!

מיאבי: ביי

האנה: ביי!!

נכתב על ידי , 2/10/2007 22:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

144
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrock twins אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rock twins ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)