לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

twins place


welcome to our life!

Avatarכינוי: 

גיל: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ועכשיו... התאומים משתעממים...........


מיאבי: הפעם אני מתחיל ת'שיחה!!!!

האנה: היי!! לא הוגן!!!

מיאבי: מוחעחע!!!

האנה: איזה אח מפגר ישלי...

מיאבי: ומה איתך?

האנה: לפחות אני לא עושה: 'מוחעחע' כמו איזה מפגרת...

מיאבי: את לא כמו מפגרת את מפגרת!!

האנה: אנחנו תאומים!!

מיאבי: למה את רומזת?......

האנה: לזה שאתה מפגר בדיוק כמוני! באקה!

מיאבי: מי שמדברת!!!

האנה: אני לא מדברת אני כותבת!!!

מיאבי: זה המחשב שלי בכלל למה את יושבת בו?!

האנה: כי אבא אמר שהוא שלנו!!!

מיאבי: היית צ'כה להזכיר ת'זקן הזה?...

אבא: איך אתה מדבר אל אבא שלך?

מיאבי: זאת השיחה שלי ושל האנה אל תתערב!!!

אבא: סורי... שיש.....

האנה: חחחחחח

מיאבי: טוב ביי הינה כמה תמונות של לי....

האנה: של מיאבי!!!!:



האנה: זה מימני ומי מיאבי שלי!![הזמר כן]









מיאבי: מימני אליכם!!!

האנה: טוב זהו ביי אין כוח לשים עוד תמונות...

מיאבי: נכון!!! בלי מיאבי עוד!!!!

האנה: חח MIYABI מקנה!!!

מיאבי: ו MIYAVI הומו!!!

האנה: זה ממש לא נכון!!!

מיאבי: כן זה כן!!!

האנה: טוב שתוק כבר!!! ביי ותגיבו!!!קול

נכתב על ידי , 2/10/2007 00:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום=] ממצב? מיאבי עיבד משו מאוד יקר לו!!XD


האנה: חח מגיע לך אחרי מה שעשיתה לי!!!

מיאבי: אאו

האנה: מוחעחעחע

מיאבי: מפגרת

האנה: בקשר לתמונה... אנחנו לא מצאנו תמונה יפה... אולי בפעם הבאה...

מיאבי: אולי תשימי תמונה של מיאבי והחברה שלו אולי הם יעמינו לנו שזה אנחנו

האנה: ...

מיאבי: רגע... אמרתי את זה בקול?

האנה: אההא

מיאבי: שיט...

האנה: חח אז לא נשים תמונה של מיאבי לא נורא

מיאבי: אפילו זה טוב מאוד!!!

האנה: כן אז אתם שואלים ת'צמכם למה הבלוג וורוד?

מיאבי: מה הקשר?

האנה: לא יודעת..... אבל לא נורא

מיאבי: לידע האישי שלכם וורוד זה הצבע האהוב אל האנה

האנה: נכון!!!

מיאבי: שתקי שניה!!! אז כן ואדום זה צבע האהוב שלי!!

האנה: רואים שאנחנו תאומים, נכון?

מיאבי: לצערי כן.....

האנה: הינה כמה תמונות של מיאבי

מיאבי: למה דווקא שלי?

האנה: אוי שתוק כבר!!!

מיאבי: תשימי גם לינקין פארק!!!

האנה: טוב טוב... הינה:









 

מיאבי: עכשיו לינקין פארק!!!

האנה: לא!!! בלי לינקין ביי כולם!!!

מיאבי: אל תשאלו איך אני מסתדר איתה.... ביי

האנה: תגיבו!!!

מיאבי: אוי שתקי כבר וביי!!!

נכתב על ידי , 1/10/2007 15:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

144
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrock twins אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rock twins ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)