לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Eat Me, Drink Me


If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

עיצוב חדשD:


מצטערת שלא עדכנתי כבר נצח בערך:/ כפי שבטח שמתם לב, לבלוג יש עיצוב חדש... החלטתי לעשות עיצוב בהשראת "אליס בארץ הפלאות", אחד הספרים האהובים עליי D: התמונה לקוחה מאתר Deviantart...

 

הפרק החדש של הסיפור נמצא עדיין בתהליכי כתיבה, אני ממש צריכה כמה רעיונות כדי להמשיך אותו, ומקווה לפרסם אותו בחודש הנוכחי(ואולי עד שהוא יפורסם אני אנסה לכתוב סיפור קצר שיעביר את הזמן עד אז) צפו לעדכון בקרוב!

 

בימים האחרונים אני עסוקה בעיקר בסידורים לקראת תחילת הלימודים באוקטובר, ובנוסף יש לי קורס הכנה בספטמבר, ככה שזה בערך החודש האחרון שאני אהיה פנוייה לפני תחילת הלימודים.. זה מרגש ומלחיץ בו זמנית, ואני מקווה שהכול יהיה בסדר ושאני אסתגל במהרה לכל השינויים.. במהלך הלימודים אני אגור במעונות, אז אני מקווה שיהיה לי זמן כשאני אבוא הביתה מידי פעם לעדכן כאן ואולי להמשיך עוד עם הסיפור(נותרו עוד שני פרקים לסיום החלק הראשון של הסיפור, שאני מתכננת שיהיו לו 3 חלקים-כל אחד על שעון זמן אחר).. אני חוששת שזה לא יקרה לעתים קרובות, אבל אני אשתדל.. אז בהצלחה לי D:  

 

השאלון השבועי: "האם אתם אנשי קיץ או חורף?":

 

קרם הגנה או שמן שיזוף? קרם הגנה אבטיח או מלון? מלון, למרות שגם אבטיח טעים

ענבים ירוקים או סגולים? ירוקים^^

בגד ים שלם או שני חלקים? זה תלוי בבגד ים, אבל בכללי שני חלקים..

כובע מצחייה או רחב שוליים? מצחייה

בגד ים חלק או עם קשקושים? גם וגם, למרות שאני מעדיפה שיהיה הדפס אז עם קשקושים..

בגד ים ספורטיבי או מיוחד? מה הכוונה במיוחד? נגיד שמיוחד..

עם כובע ים או בלי? בהחלט בלי

ארטיק או גלידה? אממ זה תלוי, אבל בד''כ גלידה

ואם כבר ארטיק, אז ארטיק קרח או ארטיק חלבי? שוב-זה תלוי איזה ארטיק, אבל בד''כ חלבי..

מגנום או טילון? טילון!

 

ולסיום, למרות שהסורק שלי עדיין לא עובד הצלחתי להעלות ציור שסרקתי לפני כמה חודשים אצל חברה, ציור שציירתי לה עוד כשרק התגייסתי של אדוארד מFMA:

 

http://img527.imageshack.us/i/save.jpg/

 

נכתב על ידי , 14/8/2009 18:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,587
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyukino אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yukino ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)