לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

YuLi_Me



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 436464540 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


אז מה קורהה אנשנושיםם..??!

אז מה קורה??!!אני דיי חדשה פהה......חח=)..

 ME

קוראים לי יולקע,יולי,גו'לי..איך שתרצו...

בת 14..

תקוע בחור שנקראה אריאל..!!=\

מחורפת על כול הראש...=) מוחחחעחח..

וכהה אני רוסיהה..יש בעיה??!!

חולה על חיות בעיקר על נחשים..!><

דיי ביישנית אבל כשמכירים אותי טוב אני ממש לא..!!!!!

צוחקת מי כול דבר..!!חח=)..

מחבבת ריקוד ונגינה...

 

LOVE

רוק..רוק..רוק..

מוזיקה..

נגינה+ריקוד..

עניים..(ביעקר תמונות..)

ג'ארד לטוו המושלם שלי..3>..=).

טוקיו הוטל ועוד הרבה להקות רוק..!3>..

מצלמה(לצלם!!)..

פריקים+אימואים=שליטה..!

אנשים חמודיםם..!!=)..

להיסתובב אם חברים..=)..

חיות..(נחשים)..=)..

לק שחור ואיפרון שחור(לעניים)..

איפור כבד.!!

גולגולות..ומשבצות..

חיבוקים ונשיקות...

לצחוקק..חחחחחח

שלג הכי כייף..

ברכה וים..(לגלוש בים כייף)..

סוסים..

לרכב על סקייטבור(אפילו שאין לי=(..)..

 

TO  HATE

חרקים..

פקצות,ערסים,פרחות..

אנשים שמאשמים אותי בדברים שלא עישיתי..

שקרנים,פחדנים,רכלנים..קנאים..=\

שאני מתעצבנת מהר..

שאני ביישנית..=\

אנשים ששונאים שונאים אנשים אחרים אבל לא מכרים אותו בכלל..=\!

אנשים שחושבים עליי דברים מוזרים..(כי חושבים שאני פריקית..יש מצב??!!..)חח

אנשים שחשים את אצמם יותר מדיי..

אנשים שחושבים שהם מושלמים!!

שאני מפספסת משו חשוב נורא..!

אנשים שמתעללים בחיות!!

אנשים שעושים שטיות מהחיים שלהם.!!

ועד הרבה יותר מי זה אבל אני לא ירחיב..!

 

אז כהה כבר הכרתם אותי מספיק..!חחחחחחחחח

אוהבת את כולם!!!!3>>>

תמונה שתבנו מי אני..><(על תתיחסו לכיעור שלי..)



 

 

 

 

ביי לכולם..!!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2007 08:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuLi_Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YuLi_Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)