לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג. מקורי משהו, הא?


אני לא באמת דכאונית כמו שאני נשמעת, למעשה - אני צוחקת כל היום. (: אז יאללה, בואו נהיה אופטימיים P:

כינוי:  אני, וזה...

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

נו, בלוג חדש.


תגידו מזל טוב. פתחתי בלוג חדש... אתם בטח לא מכירים אותי, היה לי פעם בלוג אנונימי ולא-מוכר, ויום אחד היה לי נמאס ממנו וסגרתי אותו. היום החלטתי לפתוח חדש.

 

רוצים לדעת למה? נהה, אל תטרחו לענות על זה אפילו. אני אספר בכל מקרה.

 

היום היה לי יום מפגר. כן, ממש ממש אדיוטי.

קבעתי עם מישהי ממש ממש חשובה לי, ופתאום אמא שלי הודיעה שבאים דודים לבקר.

רוב החברים שלי יצאו למסע סוכות הזה של בנ"ע ואני תקועה פה כמו מפגרת... וחברות שלי בדיוק סיפרו לי שהם ראו שם מישהו שאני חולמת לראות כבר מלא זמן :(

והם הציאו לי ללכת איתן לדבר הזה, אבל אני כמו מטומטמת סירבתי, אפילו שאני מכירה חצי מהסניף שלהן ושאני לא אהיה נדחפת בכלל. אבל לא, פספסתי את ההזדמנות היחידה שלי לראות אותו. איכ.

רציתי לצאת עם ידיד שלי לסרט מחר, כי לא יצאתי בכלל החופש, אבל אמא שלו לא הסכימה וסובבה את הכל כדי שיצא שלא נוכל ללכת כי היא שונאת אותי... היא אפילו לא מכירה אותי והיא שונאת אותי, אוף.. מה נסגר עם האנשים? ועוד אח"כ כשהמשכנו לדבר בטלפון היא עמדה לידו ו"לחשה" או משהו "החוצפנית הזו עדיין מדברת איתו?!" הא?? חוצפנית?? על מה ולמה?? אני לא מבינה למה היא שונאת אותי, באמת... אני אדם ממש נחמד, עם כל הצניעות שבעניין

 

ואחרי כל מה שעבר עלי היום, החלטתי שאני זקוקה לשחנ"ש טוב. אבל עם מי? כל העולם במסע סוכות! אז התחלתי לחפש אנשים מעניינים במושב. התקשרתי לחברה אחת, והיא אמרה לי שהיא עם ידיד שלה ושאני יכולה לבוא ולדבר איתם. אבל היא גמככה הייתה צריכה ללכת לישון מוקדם, ולא נעים מהילד ההוא... מה לו ול"צרות" שלי? חח ואח"כ התקשרתי לחברה אחרת, והיא אמרה שהיא עם ידיד שלה [לכולם יש עם מי להיות, ואני יושבת עצובה בבית. נו] ושאני יכולה לבוא כי גם הוא יודע להקשיב טוב וממש לא אכפת לו. אבל שוב, לא נעים..

בקיצור, נשארתי לבדי...

 

אבל, בערך ב12 התקשרה אלי אותה חברה ואחותה [שגם היא חברה, חח יצאתי מגעילה. היא ממש לא "אחות של...", היא ילדה מתוקה ומדהימה ] , והחליטו לעשות לי "שיחת עידוד" לפני שהן הולכות לישון, והיה ממש מצחיק ונחמד מצדן! ((: כלכך חמודות 3>

 

 

 

אז, בנימה אופטימית זו, אאחל לכם ל"ט, ואנסה למצוא לעצמי משהו מעניין לעשות.

 

 

תגיבו. אבל תכינו את עצמכם מראש שעד שאפרמט את המחשב, לא אוכל להגיב לכם... וזה יקח זמן... חח המחשב שלי ממש דפוק.  עמכם הסליחה. [אבל רק שתדעו שלמרות שאני לא מגיבה, אני בכ"ז קוראת גם אצלכם... ואולי יום יבוא ותתגלה לכם איזושהי קוראת סמויה P: חח]

 

נכתב על ידי אני, וזה... , 1/10/2007 01:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני, וזה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני, וזה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)