לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Be Aware Of The TRICKSTER


Koko Kara Hajimaru GLORY DAYS

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 348031400 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009


Hellllllllo :D

ממ.. איך לומר את זה.. היה לי שבוע מוזר.

כאילו, אני כבר כל כך הרבה זמן לא בכיתי, ובטח שלא ככה /:

השבוע התחיל כרגיל, ועשיתי את כל הדברים שאני עושה בכל שבוע.

אחרי שבוע שלם שלא ראיתי כלוםכלוםכלום, עשיתי השלמות של מלא אנימות סתיו וסיימתי בנתיים Hyakko וגם Vampire Knight Guilty.

הכריזו גם השבוע על המון דברים חדשים של פרינס אוף טניסD:

וחזרתי לקרוא את המנגה של פרינס אוף טניס אחרי הפסקה של חודש. אני חייבת לסיים אותה לפני שהמנגה החדשה יוצאת (ולא נשאר לי הרבה לקרוא בכלל! רק עוד שלושה משחקים! [זה בעצם עצוב לא?T_T])

ויצאה העונה החדשה של האג'ימה נו איפו! זה כ"כ טוב.. השיר פתיחה יפה ביותר והאנימציה כ"כ טובהההה!!!

זה פעם ראשונה מזה הרבה זמן שאני לא יכולה לחכות עד שהפרק יטען ^^"

ואני אוהבת את הסאיו של איפו!! 3> (מוחהחה חוץ מזה שזה אותו סאיו של קאידוXD הקולות שלהם לא דומים בגרושO:).

דרך אגב, מישהו עשה רשימה של אנימות ינואר? לא מצאתי אחת בשום מקום...

ואז הגיע יום חמישי, שם קצת נדפק לי.

היה לי מבחן גדול בלשון והבעה ב21.12, אבל לא הייתי בבית הספר.

לא ידעתי מתי יש מועד ב', ולא הודיעו לנו כלום עליו, כי בדרך כלל הם עוברים בכיתות ומודיעים מתי יש מועד ב'.

אז ביום חמישי היה לי שיעור לשון ושאלתי את המורה מתי מועד ב'. ואז היא אמרה לי שהיה אותו כברO_O.

הייתי עצבנית רצח, והלכתי למחנכת שלי שתמיד עוזרת לי בהכלD: ואמרתי לה שלא עשיתי את המבחן בלשון בכלל ואני לא רוצה שיהיה לי 40 או 30 /:

אז היא אמרה שהיא תדבר עם המורה ותודיע לי. לא סיפרתי לאמא שלי כלום עד אז. ואז באמת בארבע בצהריים בערך היא התקשרה, ואמא שלי ענתה. אז המחנכת שלי סיפרה לה... O:

אז כמובן שהיא כבתה לי את המחשב (אם מישהו תוהה למה לא הייתי מחוברת למסן- זה בגלל זה). והיא כעסה עלי נורא...

ואני כ"כ התעצבנתי. אני באמת לא הבנתי מה זו אשמתי, וכעסתי על זה שהם לא מקשיבים לי, כי מה שהם חשבו לא היה קרוב למה שעשיתי ולמה שהמורה אמרה לי.

ובכיתי המון. אני בדר"כ לא בוכה בכלל, משום דבר. ובאותו יום אני פשוט לא הפסקתי לבכות O.O

כי כל פעם שהתחלתי לחשוב על זה גם התחלתי לבכות. ולא היה לי מה לעשות כי לא היה לי מחשב, ושאין לי מה לעשות אני מתחילה לחשוב... ופשוט לא הפסקתי לבכות, זה היה מוזרXD

אבל קראתי איישילד 21 בסוף אז לא היה לי עד כדי כך משעמםXD

בסופו של דבר מה שנסגר הוא שאני אעשה את המבחן ביום שישי ורק את החלק של ההבעה. וביום שישי גם היה לי מבחן באנגלית..

אבל הכל הסתדר ועשיתי גם בלשון P:

וגם השלמתי מהר מאוד עם אמא שלי כי היא לא יכולה לריב איתי וכל פעם שהיא ראתה אותי בוכה היא התחילה להתחנף אליXD

וזהו.. יום שישי עשיתי שני מבחנים ולמדתי רק שעה אחת (שגם היא הייתה לשון/:)

ואחר כך כבר הכול היה רגיל כאילו זה מעולם לא קרה, עם החברים בבית הספר, ואחר כך בבית עם העולם שלי והמחשב שלי (XD)... החיים יפים D<

זהו זה.. רק הייתי צריכה לשפוך את זה בכתב, וגם אני חושבת שבשביל יש בלוג, לא? בשביל לספר ולזכור את מה שקרה^^

ומסקנה מאוד חשובה שלמדתי מכל הסיפור:

1. לעשות דברים בדרך שלי, לסמוך רק על עצמי, להיות אחראית ולא לסמוך על אחרים ולחכות שהם יעשו בשבילי דברים.

THAT'S IT XD

סוף שבוע טוב לכולם~ אני מקווה שגם לכם לא יהיו כל מיני סיפורים לא רצוניים עם המורים שלכם .. O.O

Hoshiko-Chan

הדבר הכי סקסי שיש בפרינס אוף טניס... *-*

נכתב על ידי , 10/1/2009 11:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,110
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHoshiko-Chan ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hoshiko-Chan ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)