לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


פוסט ראשוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

אני מזה מתחילה בישרא

אז תעזרו לי כה?

מי שיכול ללמד אני אשמח

יש לי גם אתר בטיפו:

www.muy0cool.tipo.co.il

וואי

אני מתרגשת

בא לי לצעוק

אפריל נפתח רשמית!!!!!!!

מחר אני יעשה פוסט אם דברים אחרים

למעצבים

ובקרוב נפתח מפעל!!!

 

קרינוצ' <3

נכתב על ידי קריניק|אפריל , 1/10/2007 13:02  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  קריניק|אפריל

בת: 27

ICQ: 337778664 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקריניק|אפריל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קריניק|אפריל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)