לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=לנוש המלכהה=




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הכל עלייי


אני לא יכולה בלי...אמונה זה הבסיס המרכזי שלי בחיים ובכלל

אני לא יודעת לזייף...רגשות. אני לא יכולה לשקר ולהסתיר את זה אני תמיד מוזיזה את רגל שמאל

כשאני רואה ילד חתיך...אני די מתייחסת לזה לפנים לעייניים לגוף

להיות יפה זה...משהו שמוסיף בחיים אבל לא הדבר הכי חשוב

נראה לי שאלוהים...תמיד שומר עליי וישמור עליי ועל המשפחה שלי ולפעמים יש מקרים שאני בכלל לא יודעת הם הוא קיים

לא יודעים עליי ש...יש לי חוש הומור אני יודעת להצחיק גם בתקופות קשות. אני מאוד ניפגעת מאהבה אבל אני לא מראה את זה

אם יש משהו שמעצבן אותי זה...כשלא מקשיבים לי וכשמשקרים לי וכשמנסים להסתיר ממני דברים

נכתב על ידי =לנוש= , 1/10/2007 17:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרטים אישיים


אני לנה & 15 & בני עייש & אזורי גדרה & תפוסה

 


 

     זאת אני

נכתב על ידי =לנוש= , 1/10/2007 16:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  =לנוש=

בת: 31

ICQ: 464303878 

תמונה




68
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=לנוש= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =לנוש= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)