לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

speed of sound

בלוג של הומו

כינוי:  דניאל מיקי

בן: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

לפעמים זה מה שהכי עוזר להיפטר מכל החרא שיושב עליך


 

שוכב על המיטה צמוד לתנור החימום.

בחוץ סערת רוחות, ברקים ורעמים, וגשם לא מפסיק לרדת.

אני שוכב בלי חולצה ובלי שמיכה וחושב מחשבות עמוקות.

 

אני יודע שעשיתי טעות ענקית, ואחריה עוד טעות שמגדילה את הטעות הראשונה,

אני מודע לכך שאני בנאדם רע שעשה רע בלי  לחשוב בכלל לבנאדם אחר,

אני יודע שהייתי לא בסדר, ושאין דרך להצטער.

אני רק מקווה שבמקרה הזה לשקר יהיו רגליים.

 

לאט לאט העיניים מתנפחות ומתאדמות,

והדמעות מתחילת לזלוג אחת אחרי השניה בקצב איטי ואחיד.

כל דמעה עושה את דרכה הישר מהעין אל הריסים שלמטה, משם נופלות אל הלחיים וזולגות באיטיות עד הסנטר, שם נעצרות לכמה שניות ונופלת על הסדין.

 

אחרי כמה דקות הסדין כבר רטוב.

אני מסתכל על כתם הרטיבות מהדמעות והן פורצות החוצה שוב.

 

אני שומע את הרעמים, ומביא שמיכה.

אני נכנס מתחתיה ועוצם עיניים חזק.

אני משתדל שלא להרדם, אני לא רוצה לחלום עוד סיוט.

כאשר אני מרגיש שהעיינים נעצמות אני מהר קם.

שמתי על עצמי סוודר מחמם ויצאתי מהחדר המחומם אל הסלון השומם והקריר.

 

ישבתי על הספה ובהיתי בקיר.

את נכנסת הביתה ועושה לי מבט כזה, רק מעייניך הבנתי למה התכוונת.

התיישבת ליידי, כשראית שאני מאוכב ממך קמת.

הסתכלת עלי והלכת לחדר השני.

 

אחר כך אחי הגיע רטוב וקפוא, ושניכם הסתגרתם בחדר.

הצלחתי לשמוע על מה אתם מדברים, ולא רציתי, הלכתי לחדר , נעלתי מגפיים ויצאתי מהבית.

ישבתי בחדר המדרגות , היה שם קר. מהדלת השקומה יכולתי לראות את הסערה שבחוץ.

נשענתי על הקיר, וכהרגשתי שהגיע הזמן לחזור ,עליתי לדירה.

 

הם ישבו שם ונראו נהנים ומרוצים.

היה על השולחן שתי כוסות של קפה חם.

אחי שאל איפה הייתי, אמרתי לו שלמטה.

 

היא הביטה בי ואמרה לי שאני יכול לשבת ליידם.

התיישבתי ליד אחי והוא קם אל המטבח להכין לי שתיה חמה.

נשארנו אני והיא.

היינו במצב לא נוח ולא נעים.

לא הוצאנו מילה.

פתאום היא הסתכלה לי בעיניים, רעדתי .

אחי חזר עם כוס שוקו חם. לקחתי שלוק והנחתי את הכוס על השולחן והלכתי לחדרי.

 

בכיתי.

לא היה לי משהו אחר לעשות מלמד לבכות.

לפעמים זה מה שהכי עוזר להיפטר מכל החרא שיושב עליך.

נכתב על ידי דניאל מיקי , 4/1/2008 22:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט פורץ החוצה


אפעם לא איבדתי מישהו קרוב.

אף פעם לא חוויתי מוות של בן משפחה או חבר .

הסבים שלי חיים ברוך השם, וגם סבתא שלי, והסבתא השניה נפטרה עוד לפני שהכרתי אותה כך שזה לא כואב לי.

תודה לאל, באמת תודה לאל שכל מי שהכרתי ואני מכיר חי וקיים .

 

היום בפעם הראשונה נפטר מישהו שאני מכיר.

לא חבר, לא קרוב משפחה, בכלל לא מישהו קרוב ואפילו לא מישהו שאני מכיר כ"כ טוב.

הוא אבא של חבר.

נפטר היום בבוקר, לא ידוע איך.

כולם הסתובבו היום עם פרצוף אבל, כל החברים שלו. כל מי שהיה היום היה עם פרצוף תחת, לא דיברנו, היינו עצובים.

החבר לא הגיע היום .

 

אני מכיר את אבא שלו רק בשם שלו ושאני ראיתי אותו אז זה היה בקטע של הי בי ומה נשמע כזה..

אבא שלו היה חברמן כזה שכל החבר'ה הכירו ואהבו.

 

לא בכיתי, אבל בפנים כאב הלב .

התבטלו המון דברים שהיו אמורים להתקיים בשבוע שבועיים הקרובים ..

 

בעודי הולך היום בשכונה , ראיתי את כל שלטי האבל על האב .

נעמדתי מול השלט וקראתי..

ידעתי שגם החבר יעבור שם ויראה.

התסכלתי על השם. על השם שלו, של הבן אדם הזה.

ועלו בי דמעות, ולאט לאט עלה הבכי, ולא שלטתי בזה.

עמדתי מול השלט הזה ופרץ מתוכי בכי גדול, אמנם אני לא כל כך מכיר אותו, אבל עצם המחשבה על זה..כל הקטע הזה.

 

הוא לא הספיק לראות את בנו מתחתן, מביא ילדים, מסיים לימודים, מתגייס ..

הוא נפטר ממש בפתח השנה החדשה . ב1.1.2008 .

איזה התחלה ...

 

נח ויירהאוך יהי זכרו ברוך .

נכתב על ידי דניאל מיקי , 1/1/2008 14:14  
530 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,585
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל מיקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל מיקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)