לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

$$Just My Fucking Life :P



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 358249111 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אממ.. כן כן פתחתי בלוג סתם משעמום :]


שאאלום. חח פוסט ראשון שלי (~התרגשות!!~)
אמ.. אז אתמול היה תהופעה של טוקיו הוטל והיה בנזונההXD
זה היה פשוט טירוף מה שהלך שם :) אז לפי הסדר...
הגעתי בשבע וחצי (ומסכנים אלה שהיו תקועים שמה מ 4 כי זה לא נתן להם כלום). למרות שבאתי מאוחר נדחפתי לשורה הראשונה ^^
חיכינו שמה כולנו איזו שעה וכל פעם שאיזה מישהו מצוות הבמה עבר כולם התחילו לצרוח בתקווה שאלה טוקיו הוטל (כן, אנכנו אנשים חסרי חיים )

טוב קיצר בשמונה וחצי בארך טומקע עלה על הבמה עם גיטרה סקסית לגמרי, אחרי זה עלו גיאורג וגוסטב ובסוף הגיע ביל שהתחיל
לשיר מאוחורי הקלעים. הוא בא עם מעיל ועשה לנו סטרפטיז באמצע השיר הראשון ^^ כולנו קפצנו, צרחנו השתגענו וכל זה ו
אחרי חמש שירים היתי גמורה..
ביל דיבר בעברית .. הוא אמר "שלום תל-אביב" (נראה לי) , "מה שלומכם?" ו באמצע ההופע ההוא אמר "תודה רבט" (איזה מאמי) שזה משהו שלא ניתן לתאר במילים.. אגב הוא קלט שאמר משהו לא נכון...
ביל הסתכל עליי כמה פעמים והספקתי לשלוח לו נשיקה באוויר (חחח אני משועממת).. טום חייך אליי פעם-פעמיים.. שפך עליי מיים שלוש פעמים ככה שהספקתי לאסוף מספיק מהחיידקים שלו ^.^
בסוף ההופעה לא היה לי כוח להרים תיד אפילו, גיליתי שנפתחה לי החזיה, החולצה כמאת נפלה לי והנעליים נקרעו..
כשיצאתי כבר שמעתי בחדשות על ה -8 ( או ה - 15 ) הפצועים במופע ושהיו הרבה שהתאלפו מהלחץ והחום..
קיצר היה שווה. צילמתי כמה תמונות אבל הזיזו לי תיד והן יצאו חרה אז אל תשפטו אותי :] קבלו סתם 3 תמונות ממהופעה >>

טומיק במולטי-אורגזמה המפורסמת שלו

Image Hosted by ImageShack.us


ביל שר שפרינג ניכט מכל הנשמה :]

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


O_ס
היום נשארתי בבית, עשיתי תצמי חולה :] ועכשיו סתם תמונות שלי שתדעו לפחות מי אני ואיך אני נראת (התאריך על התמונות לא נכון)..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


חחח בתמונות תמיד יוצאות לי לכיים מלאות כאלה כמו לילדה קטנה.. כנראה בגלל שהמצלמה מאפנה.. בחיים הפנים יותר רזות..
אגב אומרים לי שאני דומה לביל ^.^ ח עושה אותי מאושרת
:)
זהו שרייסות. תהיו נחמדים ותגיבו :]
נכתב על ידי , 7/10/2007 09:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$Aya4kA$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $Aya4kA$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)