לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Amazing Life



Avatarכינוי:  אביגל D:

בת: 29

ICQ: 336207103 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

.!@#$%^&*)(_+/*-+.123456789=-;~\|?":\|}{][


היי...מה קורה :)
הרבה זמן לה עדכנתי..
הרבה מאוד זמן לא עזכנתי ><
בקיצור...לא עדכנתי משו כמו חודש XD
ועכשיו סתם משעמם לי..
ואין לי מה לעשות ..חח
אז אני חופרת פה....D:
אמ...הבעיה שאין לי מה לחפור..
ואני מתחילה להדרדר בלימודים P:
וזה לא טוב =[

ואני יודעת את זה כי קיבלתי במתמטיקה 79 ובאנגלית 85
ובד"כ הציונים שלי במתמטיקה זה 90+ ובאנגלית...92+ ? XD
איזה יום היום בכלל??אה..
רביעי..כן.... ס0

משעמם למישו יש רעינות מה לעשות..
חוץ מלדפוק ת'ראש בקיר..
או..אמ...לדפוק ת'ראש בריצפה..[זה לא נשמע הגיוני]

ו...ו...ו..אמ..
חוץ מ..............................

לעשות שיעורים, להסתכל טלויזיה, לבכות על החיים החרא, להתאבד בגלל החיים החרא, להצטער שהתאבדתי, ולבכות עוד פעם
?
כי אני יודעת שאני חופרת..אז אם זה מגיע לרמה מוגזמת של חפירות אתם מוזמנים לצאת XD
אבל תצאו אחרי שתגיבו XD
כי אתם הגעתם עד לחצי הדרך..ואם קראתם עד עכשיו אז לפחות תגיבו ואל תקראו את החצי השני..
אם יהיה חצי שני..
אבל רק כדי לבאס..יהיה חצי שני...מעכשיו D:
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחע!!
אמ..

חח...אני צריכה לחשוב על מה לחפור?..
ותתרגלו שאם משעמם לי..אז אני אעשה פוסטים כאלה...XD

*אחרי כמה דקות*
אוף..המצלמה לא עובדת..חשבתי אולי אני אצלם משו...בחדרי כי משעמם....:(
טוב..נסתדר בלי..בינתיים שאני מנסה לתקן את זה....

*אחרי עוד כמה דקות*

טוב..נו..לא הצלחתי...><

וואי....אני חופרת כבר הרבה זמן..משו כמו 20 דקות XD

לי אפילו מתחיל להמאס מזה...
אמ..אמ...אמ..

 

אני פורשת...אין לי יותר מה לכתוב..אז כנראה שלא ככ היה חצי שני XD
טוב בישבילכם P:

נכתב על ידי אביגל D: , 30/4/2008 13:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגל D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגל D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)