לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Don’t Give A Damn




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


הקדמה

היי טוב,

אז אמממ..

כאן יסופר על חיי המשעממים,

טוב הם לא כל כך משעממים,

אתם בטח אומרים לעצמכם מי צריך

לדעת מה עובר לילדה הזאת בראש?! טוב אז הבלוג הזה הוא לא בשבילכם

הוא יותר איך לומר... בשבילי

זאת אומרת כאן אני אפרוק את כל מה שיש

לי לומר..

כל מה שאני שומרת בבטן...

אתם לא חייבים לקרוא..

אבל אתם כבר כאן אז למה לא????

חחח...

טוב ביי

נ.ב

אני לא מזכירה מי אני,מה אני,איך אני, למה אני ועוד..

ואני גם כותבת בשמות בדויים(לא בשמות האמיתיים)

אבל זה לא בלוג סיפורים!!
זה סתם בלוג על החיים שלי..

כדי שאני אפרוק הכל..

סבבה?

יופי בייי..

 

נכתב על ידי I Don't Give A Damn , 15/10/2007 21:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שאלון:זה או זה שלקחתי מהבלוג: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=405945

בן או בת?: בת

פיצה או פלאפל?  פיצה

לבן או שחור? שחור!!

אורנג' או סלקום?סלקום...

אולסטאר או נעלי עקב?: אולסטאר-לא סובלת נעלי עקב!

עיינים ירוקות או כחולות? לי אין לא את זה ולא אתזה אבל עם הייה הייתי רוצה עיניים כחולות[הצבע האהוב עליי חוץ משחור]

עגיל בלשון או בפופיק? לא שם ולא שם...

ריקוד או שירה?: שירה. כמובן!

שירים בעברית או לועזית?:  לועזית-אניגלית-שולט!!!

לכתוב בעיפרון או בעט?:עט=]

קיץ או חורף?  קיץ!!!

בצפר או חופש?: חופש!

חט"ב או יסודי?: חט"ב.

שיער ארוך או קצר?:  ארוך

שיער חום או שחור?:  לא זה ולא זה יש לי ג'ינג'י[ככה אומרים לי ,קראו למטה בפוסט השני]אבל הייתי רוצה שחור!

שיער בלונדיני או ג'ינג'י?: ג'ינגי לא הייתי רוצה בלונדני...

בגד ים בקיני או שלם? לי יש בקיני...

יום או לילה?: לילה

בלוג או אתר?: איפה אתם נמצאים?!בבלוג לא??.. אז ברור שבלוג..דעע=]]

סיפור - לכתוב או לקרוא? לא יודעת ניראה לי לקרוא...

ירקות או פירות?גם זה וגם זה אבל בעיקר פירות...

עוגיות או עוגה? לא יודעת ניראה לי עוגיות...

גלידה וניל או שוקולד?:  וניל!

שוקו או קפה?שוקו

ים או בריכה? ים=]]]]]]]]

סרט או באולינג?:  סרט :]

ארטיק או קרטיב? ארטיק[;

חתול או כלב?: הייתי רוצה כלב!!!!אפילו שניים,לא שלוש,לא ארבע,לא חמש כן כן חמש!!!חחח...

שישי או שבת?: שבת

גשם או שלג? הלוואי שירד כאן שלג!-שלג

ראש 1 או מעריב לנוער ?עם אני צריכה לבחור בין שניהם אמממ ראש 1...

ירושלים או ת"א? ת"א...

לקום או ללכת לישון ? לישון*-*

FOX או TNT? אני בעיקרון הולכת לשניהם אבל אממממ אני חושבת פוקס...

שרק 1 או 2? שלוש חחח...

קומדיה או אימה? קומדיה D:

כדורגל או כדורסל? כדורסל וכדורגל[;

אנימה או טלנובלה? אני לא סובלת טלנובלות,אבל לא כלכך אוהבת אנימה אזז אממ אף אחד!

כוכב נולד או נולד לרקוד?: כוכב נולד-הלוואי שכשאני אגדל עדיין יהיה את זה כי מזה באלי להשתתף!

מכנס ספורט או ג'ינס?ג'ינס!

ישראבלוג או תפוז?: לא עניתי לזה כבר!?דאא איפה אתם נמצאים-ברור שישראבלוג אלא מה!?!?!

אפרסק או נקטרינה?: גם זה וגם זה-שניהם טעימים....

תפוז או תפוח? תפוז

מלפפון או עגבניה?עגבניה-ממש כמוני חחחח=]]]

דפדפת או מחברת?: מחברת0;

ימין או שמאל?: ימין

צמיד או שרשרת?: שרשרת

כסף או זהב? אמממ אני חושבת ש... כסף.

מתמטיקה או אנגלית? אנגלית

מורים או הורים? הורים

לשטוף כלים או לעשות ספונג'ה? כלים

קולה או מיץ?: קולה!

אייפוד או mp4? אין לי לא זה ולא זה,אבל יש לי בפלא mp3 אז כאילו זה כמו mp4 לאא??

כלב גדול או קטן? קטן ככה שהוא גדל הוא כבר מתרגל אלייך..

פו הדב או מיקי מאוס? מיקי מאוס יש לי יומן ומחברת שלו..1!

טלוויזיה או מחשב?: מחשב

משחק קופסה או משחק מחשב? לא זה ולא זה.

תאומים או שלישייה? תאומים..

אימייל או דואר רגיל?אימייל מגיע יותר מהרר...

יס או הוט?יש לי הוט פעם היה לי יס אבל כאילו מתוך ניסיון אני אומרת הוט!

קולנוע או סרט בבית? קולנוע

אילת או חרמון?אף פעם לא הייתי בחרמון ובאילת הייתי כבר אז אני חושבת שיהיה כדאי לנסות משהו חדש...

השיר שלנו או האלופה?האלופה

ראש גדול או השמיניה?השמיניה

יהודה לוי או רן דנקר?יהודה לוי...

בראד פיט או אורלנדו בלום? אורלנדו בלום למרות שאני מעדיפה את ג'וני דפ..[לא יודעת מה הקשר]

בר רפאלי או אנג'לינה ג'ולי? ג'וליה רוברטס!חחח...

לישון או להיות על המחשב? לישוון ! !

 

 

זהו...

בייי...

נכתב על ידי I Don't Give A Damn , 3/10/2007 13:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  I Don't Give A Damn

בת: 28

ICQ: 240144756 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI Don't Give A Damn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I Don't Give A Damn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)