לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ™She Goes On

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

Back In BAD.


בלאט.

למה חזרתי מאילת?

למה זה שוב קורה?

למה כשחופשה נגמרת הכל שוב חוזר לקדמותו?

למה אני צריכה את זה?

למה אמא שלי צריכה את זה?

למה זה תמיד קורה?

כל הזמן אותן סיבות מזדיינות.

למה?


היום התעוררתי בבוקר אחרי לילה שלם של גילגולים וסיבובים על המיטה ואחרי זה שהלכתי ב1 בלילה

להכין לעצמי תה כי כאב לי הגרון מוות וגם היתה לי אלרגיה נוראית שקינחתי את האף כל שניה.

לפני זה, עוד בדרך הביתה מאילת אני גם קינחתי את האף והתעטשתי כל הדרך. חזרתי הביתה סידרתי כמה דברים

ויצאתי וראיתי חברים והייתי כל כך מאושרת לראות שוב את כולם, לא השתנו כל כך הרבה דברים, הכרתי כמ אנשים חדשים

והיה כיף 333> עוד כשיצאתי לא הבנתי ממה כואב לי הגרון ואז חזרתי הביתה הלכתי לישון ולא נרדמתי בגלל זה.

אמא שלי התעוררה כשקמתי לשתות תה ואמרתי לה שכואב לי הראש והגרון והיא אמרה לי "קחי את זה אין תרופות אני רוצה לישון". אחרי שסבלתי שבוע בלי לצאת וליהיות תקועה באילת בלי שום חברים בכלל והתנהגתי הכי טוב שאפשר את זה אני מקבלת? אמא שלי חושבת שאני משקרת לה שאני חולה כדי לא לבוא לבצפר ואני כל כך שונאת את זה כי אני בחיים לא יעמיד פנים שאני חולה! ואז אמא שלי התעצבנה קיללה אותי וכאלה ולקחה לי כמה בגדים יפים שהיא קנתה לי, לקחה לי את הפלאפון, ואומרת שאני לא יוצאת עד שאני משפרת את כל הציונים בלה בלה. בקיצור המצב שלי מעפן והחום רק עולה לי (כן יש לי חום)

וכל כך אין לי כח עוד לפרט מה היה כי כבר נשבר לי המוח באמת אני יושבת עם חום ונזלת ודמעות וצריכה לדבר עם סבתא שלי ברוסית על כל מה שאני חושבת על אמא שלי ומה שאני מרגישה ומה עובר עלי (סבתא שלי דווקא מבינה אותי) וכל הזמן יש רק

שאלות שאלות ושאלות שאני צריכה לחפור במילון עברי רוסי כי יש כמה מילים מסובכות שאין לי מושג איך אומרים אותם בעברית. וכבר הכל הרוס מבפנים, לחייך קשה לי, וכל העניין הזה רק עושה לי יותר כאב ראש. ואין לי לאן לברוח ועם מי לדבר.

הכל נעול אין פלאפון אין יציאות ומהמחשב כבר לא כל כך איכפת לי אין מה לעשות ב והוא הספיק להרוס לי לפני שנתיים את הראייה לרחוק. זהו אני מתפוצצת פה ואין לי חשק לאכול ולכלום בכלל אני כולי חלשה בגלל שכל כך הרבה התעטשתי וקינחתי את האף ואני לא רוצה לראות את אמא שלי זה מעצבן אותי להסתכל עליה.

עוד כמה ימים זה יעבור (אני מקווה).

 

P.S-לרה מזל טוב עד 120 וכאלה שהכל ילך לך בחיים שתיהי מאושרת 3333>

אנטה עוד יומיים בערך כבר יש לך יומולדת! (מזכיר לי שאני צריכה לחשוב על מתנה מוחהחה)

אני כבר מחכה שיעבור היומולדת שלי גם החודש ונחגוג ביחד.

 


 

NOVEMBER

MY FAVORITE MONTH NEED TO START WITH THAT SHIT

3>

נכתב על ידי ™She Goes On , 1/11/2007 16:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™She Goes On אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™She Goes On ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)