לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם אגדות יכולות להיתגשם D:


מי אמר שאגדות לא יכולות להתגשם?אני יספר לכם פה סיפורים [; מין בלוג סיפוריים " אגדות " חח 3>

Avatarכינוי:  ילדה שאומרת שאגדות יכולות להיתגשם .. (;

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פרק 2 (:


לא עידכנתי ^^"
כיי הייתי ביםם המלח חייחיייחיחי [;
ואני רואה שלא השארתי אותך במתחח |;
לא הגבתם בכלל הדבר היחידי שאמרתם " נחמד " :S

פרק 2
ידעתי !! אני כל כך טיפשהה ..
כל יום מאזז גיל 3 אני חולמת את אותו חלום , אותו סיוט .
זה כןן זה אבא שלי , הוא זה שאיים עלי
הוא זה שאנסס את המשרתת והרביץ לי שאני לא יספר
ואמר לי שחלמתי , לא האמנתי כי אני בעצמי ראיתי איך הוא אנסס אותה ..
הוא היה שיכור

~~~

אמרתי ליוני " טוב ביי תודה " נשקתי לו , והלכתי ..
הגעתי הביתהה והיתי לבד עם אבא שלי
הוא נגעע ביד שלי , נילחצתי נורא
רעדתי ..
הוא שאל אותי למה אני רועדתת לא ידעתי מה לעשות
ברחתי לחדר שלי , הוא התחיל לדפווק דפיקות
על הדלת , יותר ויותר חזק



ההמשך יבוא..
 ליאניי 333>

נכתב על ידי ילדה שאומרת שאגדות יכולות להיתגשם .. (; , 6/10/2007 10:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה , פרק 1 DD:


שאלוםם (:
דבר ראשון תודה לזיפלושש המושלמת שילי D:
על הרעיון לפתוח בלוג סיפורים ^^
אני לא הכי טובה בסיפוריםם אבל לנסות לא?
מקווה שתהנו מהסיפוריםם (;
בבאביי..

פרק 1
לא עמדתי יותר בזהה הרגשתיי שאני מיתרחקתת ..
היתקרבתי עליו נישקתי אותו והלכתי ..
לא יכולתי לעמוד בזהה ! שראיתי את הפנים שלו את התמימות שלו ..
אבל לא ידעתי מיהוו באמתת !
מיהוו האישש הזה , שכל כך חשוב שלי ! האישש שאני חולמת עליו כל לילה ..
הגיע שוב הלילה ואני לא חלמתי אותו חלוםם..
לאא הפעםם לא אותוו חלוםם
חלוםם משונהה !!
חלווםם מוזר , שבחיים לא חלמתי . החלום לא יצא ממני
לא הצלחתיי להתעורר צרחתי בכיתיי נפלתי והחלום עדין הייה בתוכיי !
לאן שלא הלכתי , לא משנה ממי ברחתי החלום הזה נשאר אצלי ..
החלוםם הזה חייב להיות חלוםם , זה לא יכול להיות מציאות !!

ממש לאאאאאאאאאאא !! אסוורר לזהה .. אני לא רוצה שזה יהיה מציאותת ..
הוא לא עשה את זה זה אבא שלייייי !!!
~~
הרגשתי מאודד רעע הגעתי ליוני ,
חיבקתי אותו חזק ואמרתי לו " אני צריכה אותך "
הוא התקרב עלי , נישק אותי ואמר לי בואי ..

ההמשך יבוא..
 ליאניי 333>

נכתב על ידי ילדה שאומרת שאגדות יכולות להיתגשם .. (; , 1/10/2007 21:30  
575 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





68

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה שאומרת שאגדות יכולות להיתגשם .. (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה שאומרת שאגדות יכולות להיתגשם .. (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)