לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

אובמה מסוכן?


הנה דעתה של גברת שדעותיה די מתונות ושקולות בדרך כלל. היא מספרת באריכות איך ניסתה לתת לאובמה ליהנות מהספק, ולשפוט אותו על פי מעשיו, ועכשיו, אחרי חצי שנה בתפקיד, היא מתחילה לפחד ממנו. סיפור ארוך אך שווה קריאה. הנה חלק ראשון.
הנה קטע:
How did this happen? How did I come to the point of agreeing that Obama is a socialist who only cares about our economy as a vehicle for income redistribution, has no interest in promoting or even supporting liberty either abroad or in this country and in fact considers liberty to be his bitter enemy, is intent on gaining more power for himself by rewarding his constituents with money earned by others, and wants to make America over into a European-style social welfare state at best and a Chavez-style banana republic at worst
תרגום: איך הגעתי למסקנה שאובמה הוא סוציאליסט, שמטפל בכלכלה רק מנקודת המבת של החלוקה מחדש של ההכנסה, שאין לו עניין בקידום החופש, לא בארה"ב ולא בחו"ל, שמחפש יותר כוח לעצמו, והעברת כספים לתומכיו על חשבון האחרים, ...

והנה הקטע השני:
בין השאר קמה קבוצה (קטנה?) ששמה לעצמה למטרה לבטל את תיקון החוקה מס' 22 המגביל את כהונת הנשיא לשתי קדנציות, על מנת שהמשיח אובמה יוכל להשאר בשלטון יותר. לדעת הכותבת - יש סיבה לדאגה.

לגבי - אחד מרגעי המפתח היתה תגובתו (או העדר התגובה) למאבק של העם האיראני נגד המשטר העריץ והפושע במדינתם. אובמה היה אדיש. תומכיו אומרים שזה מתוך שיקול דעת פוליטי קר. שטויות. הוא היה אדיש, כי זה האיש וזו אישיותו - הוא אדיש למאבק למען חופש. הוא לא מודע שקיים כזה דבר בכלל. השוו זאת למשל לנשיא קנדי:



הנשיא קנדי ביטא, בנאום ההכתרה שלו ב1961, את הדעה הכללית (את רוח התקופה) בארה"ב : "ארה"ב לא תחסוך שום מאמץ כדי לקדם את החופש בעולם ולעזור לעמים להשתחרר מעול עריצות". זה היה יפה בתור סיסמה, אפילו אם היא לא תמיד הוצאה אל הפועל.
גישה זו בוטלה רשמית. ארה"ב היום (לפחות ממשלתה) כבר לא מבינה מה זה חופש.
יעקב


נכתב על ידי , 4/7/2009 14:05   בקטגוריות דמוקרטיה, מדיניות ארה"ב  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-4/7/2009 16:42



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)