לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2009

טייטל, זכויות האדם והשב"כ


טוב שהשב"כ הצליח לעצור את טייטל. רוצח משוגע אחד פחות יסתובב חופשי.
אבל מטרידה אותי העובדה שהם חקרו אותו במשך 18 יום מבלי לאפשר לו לראות עו"ד. זה לא תקין. זה לא צריך לקרות במדינה שמכבדת את זכויות האדם.
אני האחרון שאבכה על זכויות של רוצחים, אני דוגל ביד קשה כלפי פושעים, בכל זאת אני מוטרד. זה מפחיד. ובנוסף היה צו איסור פירסום גורף, למרות שכולם ידעו על המעצר. אין מנוס מההרגשה שהצו נועד לאפשר את אותם 18 ימי חקירה סודיים, בלי לחץ ציבורי למען קיום נהלים תקינים.
הלוואי והיו נוהגים ביד קשה, בחקירות ומעצרים יעילים גם נגד משפחות הפשע בישראל - אלו רוצחים לא פחות בני אדם מטייטל.
יש לי שוב הרגשה שהיד הרכה ונרפית בחקירת הפשע המאורגן נובעת מגישה אידיאולוגית שרואה בפושע פלילי אדם מסכן, שבא מבית הרוס, משולי החברה, ושהחברה אחראית, במידת מה, לעיסוקו בפשע.
הניגוד בין אופן הטיפול בטייטל לבין צורת הטיפול בברוני הפשע בולט לעין.
יעקב
נכתב על ידי , 2/11/2009 23:01   בקטגוריות ביטחון, דמוקרטיה, זכויות האדם  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-3/11/2009 08:51



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)