לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

עמיר פרץ לראשות הפיס.


מפעל הפיס פועל כבר שנתיים ללא יו"ר. הסיבה - בג"צים שהוגשו נגד ועדות האיתורים והמינויים הקודמים.

שתי הערות: 1. בשביל מה להקים וועדת איתור, תהליך בחירה מסובך שנמשך (במקרה זה) יותר משנתיים, דיונים אינסופיים, ובסופם  - הסוף הבלתי נמנע - הבג"ץ ? יהפוך נא הבג"ץ לממנה קבוע של יו"ר מפעל הפיס. נחסוך בזה הרבה כסף וזמן. יקבע הבג"ץ את היו"ר, ללא וועדות איתור ודיוני סרק, כי במילא, בסוף הבג"ץ יקבע. הכול שפיט ובגיץ.

2. מפעל הפיס תפקד נהדר בשנתיים האחרונות, לא הרגשנו בכלל שאין יו"ר. אולי אפשר להמשיך כך? בשביל מה יו"ר? סתם הוצאה כספית. נמשיך עם העתירות נגד כול מועמד שיצוץ, נמשוך את זה עוד כמה שנים וחסכנו הרבה כסף. הבג"ץ יכול לעזור לאזן קצת את הבזבוזים שכפה על הממשלה על ידי משיכת הדיון על יו"ר מפעל הפיס עוד כמה שנים.

 

מזמן אנו יודעים שתפקיד יו"ר מפעל הפיס הולך לפוליטיקאי כושל, בסוף הקריירה הפוליטית, שמקבל את התפקיד כאות הוקרה על נכונותו לפרוש מהבחירות למרכז המפלגה, ולפנות בכך מקום לאחרים. מפעל הפיס הוא מקום שקשה לעשות בו נזקים גדולים למדינה. כמובן שהפוליטיקאי הנ"ל לא פורש מרצונו, אלא מכיוון שהוא מעריך שסיכוייו להבחר קלושים, ויותר טוב ציפור אחת ביד (יו"ר הפיס) מאשר התמודדות על מקום בכנסת ללא סיכויים.

אני מציע למנות את עמיר פרץ לתפקיד. הוא עומד בכל הקריטריונים, כול הסיכויים שבג"ץ לא יפסול אותו. בג"ץ לא התערב במינויו, בזמנו, לשר הבטחון. בג"ץ עוסק רק בקטנות, כמו מינוי יו"ר הפיס. אני בטוח ששר הבטחון ברק יתמוך גם כן.

יעקב

נכתב על ידי , 15/12/2009 19:19   בקטגוריות משטר, משפט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ורד ב-27/12/2009 13:33



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)