לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2011

הג'יהדים משתלטים על לוב בעזרת ארה"ב וצרפת


העולם הולך ונעשה אבסורדי יותר ויותר. העולם השתגע. על כול הראש.

אחד ממפקדי המרד (הדמוקרטי ??) בלוב הוא עבדול-חכים אל חאסדי, ג'יהדיסט שנלחם נגד כוחות ארה"ב באפגניסטן. הוא היה בשבי חיילי ארה"ב במשך שנים. מאחר וארה"ב לא ידעה מה לעשות איתו (כדור בראש זה פויה), היא מסרה אותו לידי קדאפי (חאסדי הוא לובי) שיטפל בו כראוי. קדאפי נחשב אז לילד טוב, בימי הנשיא בוש, אחרי שקדאפי וויתר וחשף את תכנית הגרעין שלו.

קדאפי לא מיהר לעשות את אשר ציפו ממנו (כדור בראשו של חאסדי), כי קדאפי לא עבד אצל בוש, והיו לו אינטרסים משלו. בשנת 2008 שיחרר קדאפי את חאסדי מהכלא, כדי לפייס את האיסלמיסטים ולרכך את התנגדותם. (שגיאה חמורה של קדאפי, היה צריך לשמוע לעצת בוש).

 

אז כרגע, ארה"ב ונאטו מקדמים את המהפכה האיסלאמית בלוב, של עבדל-חכים אל חאסדי.

זה לא אבסורד חסר תקדים. הוותיקים בינינו זוכרים מי עזר להעלות את האייטולה חומייני לשלטון באיראן (ג'ימי קארטר) ולמה (בשם הדמוקרטיה) ומי אירח את האייטולה בעת שהיה בגלות (צרפת), ומי לא תקע כדור בראשו של חומייני כאשר הייתה לו הזדמנות (סאדם חוסיין). ההיסטוריה חוזרת על עצמה, זה ידוע.

 

שגעון שני הוא ההתעקשות של נאט"ו וארה"ב (לפחות כלפי חוץ) שלא לנסות לחסל את קדאפי אישית, כי חיסול זה פויה. במקום זה הם מתרכזים בחיסור פרטני של צבא קדאפי, כלומר בהריגה של מאות או אלפים לובים. כול כך למה? כדי שהכבוד לחסל את קדאפי יפול בידי כוחות "הדמוקרטיה הלובית" (אל חאסדי). המערב אומר שהוא רק רוצה להגיש תביעה משפטית נגד קדאפי...

 

ובכלל, המלחמה הזו של המערב בלוב היא מלחמה משונה. מלחמה ללא ראש, איש אינו מפקד עליה, לא הוצבו מטרות, איש לא רצה בה ממש, איש אינו מנהל אותה. הרמטכ"ל של ארה"ב ושר ההגנה הכריזו ימים מעטים לפני המלחמה שהם אינם רוצים להתערב בלוב.

 גרמניה - שותפה בכירה בנאטו - מתנגדת להתערבות ומסרבת לשלוח כוחות ללוב.

המלחמה מנוהלת על ידי ועדה של פאציפיסטים, ועל ידי האיש שלעג יותר מכולם לנשיא בוש על כוונתו של בוש להשליט דמוקרטיה בעיראק (אובמה).

 

מי דחף הכי חזק למלחמה נגד קדאפי? מי הראשון שהכיר רשמית בקבוצת המורדים? צרפת, והנשיא סרקוזי. ומי יעץ לסרקוזי? מי נפגש עם המורדים האיסלאמיים בלוב וחזר לצרפת עם המלצה חמה לתמוך בהם? ידידנו הפילוסוף היהודי (יליד אלג'יריה) , ברנאר הנרי-לוי.

עולם משונה.

(לא בדקתי לעומק מי הם חברי המועצה הזמנית של המורדים בלוב, וכמה מהם איסלאמיסטים וכמה ליברלים. מה יקרה ומי ישלוט בלוב בעתיד - איש אינו יודע. כללית אני בעד חיסול קדאפי. משוגע אחד פחות. הצרה היא שיש עוד הרבה כאלה שם...)

יעקב

 

 

נכתב על ידי , 28/3/2011 17:48   בקטגוריות ביטחון, דמוקרטיה, היסטוריה, טירוף מערכות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמעון דיסקין ב-28/3/2011 19:48



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)