לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2011

משחק הנוקאוט או התפוז המכני


חזרה לרצח אריק קרפ.

התופעה שחבורה של צעירים מתקיפה במכות רצח אנשים מבוגרים, ללא סיבה נראית לעין, מדהימה ככול שתהיה, היא לא תופעה מבודדת ויוצאת דופן. היא חלק מטרנד (אופנה) "תרבותית" חדשה (לפחות בארה"ב).

 

בארה"ב הובחנו מקרים רבים של התופעה. קוראים לזה "משחק הנוקאוט". חבורות של בריונים צעירים (כמעט כולם כושים) תופסים קורבן, אדם לבן, מבוגר, והורגים אותו במכות, לשם ספורט, למען הבידור. הקורבנות לא נשדדים, אלו לא מקרי שוד. אני לא ממציא את זה, תקראו בלינק את הסיפור, עם תיעוד מלא וקישוריות לכול המקרים.

אחד ממשתתפי המשחק (שנאסר) סיפר: "אנו מחפשים קורבן מבודד ונותנים לו אגרוף הכי חזק שאנו יכולים. מי שמכתו הורגת את הקורבן הוא המלך."

 

הקטע הגזעי הוא כנראה חלק חשוב בסיפור. הבריונים הם תמיד שחורים. הקורבן תמיד לבן. העיתונות האמריקאית נמנעת מלדווח על צבע העור של המעורבים מתוך רצון לשמור על תקינות פוליטית (שלא יאשימו אותם חו"ח בגזענות), ובכך את מטעים את הציבור ומסתירים עובדות.

 

אני חושש שגם במקרה אריק קרפ הקטע הגזעי או הלאומי שיחק תפקיד חשוב. אינני יכול לתאר לעצמי את הצעירים הערביים תוקפים ערבי. הם יודעים שלו תקפו ערבי, משפחתו של הקורבן הייתה הורגת אותם ואת משפחתם.

 

נקווה שמשחק הנוקאוט לא יתפוס תאוצה אצלנו...

תוספת 20.07.2011:

הנה מקרה נוסף, אצלנו, מהיום - מתוך המבזקים של ynet :

תושב פתח תקווה, בן 32, נעצר בחשד שביחד עם אנשים נוספים תקף השבוע באכזריות שני בני אדם שהלכו ברחוב, ופצע אחד מהם באורח קשה. הקורבן השני נפצע באורח קל. נסיבות המקרה טרם התבררו, והמשטרה פתחה בחקירה. בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו.

יעקב

 

נכתב על ידי , 19/7/2011 18:47   בקטגוריות ביטחון, משפט, משטר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-20/7/2011 00:50



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)