לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2011

"נתניהו תתעורר" צחצח שיניים!


"קום בחור עצל, וצא לעבודה... קוקוריקו, קוקוריקו, תרנגול קרא... קום בחור עצל וצא לעבודה... "

 

"נתיניהו תתעורר" - זו הכותרת (הפופוליסטית) של דיווח ב ynet וזו הסיסמה של מפגיני האוהלים. בסדר, נניח שנתניהו התעוררר. מה עליו לעשות עכשיו? לצחצח שיניים?

מה נתניהו יכול לעשות שיעזור לצעירים המסכנים ?

לבנות דירות ממשלתיות ולהקציב לצעירים הוא לא יכול. פרויקט כזה יימשך לפחות 5 שנים, ובכול מקרה לא ניתן לבנות מספיק דירות בת"א, אלא, אולי, כדי לספק לכמה פרוטקציונרים מאושרים. לבנות דירות "בר השגה" א. לא ניתן פיסית בזמן קצר, ב. לא ניתן - בת"א, ג. לא ניתן לבנות בכמות גדולה.

מה כן ניתן לעשות כדי לסייע לצעירים מסכנים לגור במרכז ת"א?

 

נניח שנתניהו מכריז שכול צעיר (עד גיל 30, זוג או פרד) ששוכר דירה מקבל מהממשלה 1000 ש"ח לחודש, לחדר תמיכה לתשלום שכ"ד, בת"א, 500 ש"ח בפריפריה (פ"ת). לא נשאל "מאיפה כסף?", זו שאלה טובה - שאיש לא שואל, אבל נניח לה כרגע.

מה יקרה מחרתיים ?

כול צעירי ישראל, בלי יוצא מן הכלל, יתייצבו בלשכת הסיוע לצעירים ויציגו חוזי שכירות אמיתיים או מפוברקים. משפחת כהן תשכיר חדר לבן של לוי, ומשפחת לוי תשכיר חדר לבן של משפחת כהן. כול הצעירים, בלי יוצא מן הכלל יהפו ל"שוכרים" וידרשו את האלפייה שלהם כול חודש. אז חבל על הטירחה, יכריז נא נתניהו שכול צעיר מתחת לגיל 30 מקבל 1000 ש"ח בחודש מהממשלה, כי הוא צעיר ומסכן וזקוק לעזרה, כי הוא לא מצליח לגמור את החודש ויוותרו על הבירוקרטיה חסרת התוחלת של רישום חוזי שכירות.

 

מיד יקפצו הזקנים (בני ה 40 ו 50 ) ויצעקו: "גם אנו לא מצליחים לגמור את החודש, גם לנו מגיע, ומגיע יותר כי יש לנו ילדים, משכנתא...". כמו שאמר הרב הידוע - גם הם צודקים. אז אמור מעתה - גם בני ה40 וה 50 מקבלים 1000 ש"ח לחודש מהמדינה. ומה עם הזקנים באמת? 60 - 70 ? ניצולי שואה? לוחמי תש"ח? נכון. גם להם מגיע.

אז הממשלה תחלק 1000 ש"ח לחודש לכווווולם !!! שיהיה צדק. אחרי הפגנה ומחאה נוספת, הסכום יועלה ל 2000. יקראו לזה "הקיצבה האוניברסלים" - כולם מקבלים. איך לא חשבו על זה קודם ?

נתניהו תתעורר!

יעקב

נכתב על ידי , 25/7/2011 16:26   בקטגוריות אינפלציה, כלכלה, סוציאליזם  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-30/7/2011 00:35



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)