לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עוד נצחון לירוקים - חוף לבנון יופקר לזוהמה.


עוד נצחון לירוקים בעזרת בתי המשפט: המבנים בחוף לבנון, בחוף המזרחי של הכנרת, נהרסו בצו בית המשפט.

"המבנה המרכזי שנהרס היה המטבח והמשרדים של מפעיל החוף, שלמה גואטה. רוב המבנים האחרים היו מכולות, שפונו. פועל שעצר לנוח הופתע מנוכחות הצלמים ושאל אם "זה באמת יהיה בטלוויזיה ובעיתונים?". "זה רק בגלל התקשורת, הרי זה מבצע ראווה", ענה לו גואטה, החש עצמו קורבן גדול של התקשורת ו"הירוקים".

התוצאה תהיה - חוף "פתוח" כלומר חוף שכולו זוהמה וצואה, בהיעדר שירותים, חוף שאדם נורמלי לא יכול להתקרב אליו. כדי שחוף יהיה נקי ומסודר, עם שירותים נאותים, צריך שמישהו ידאג לכך, והמישהו הזה צריך שישלמו לו עבור עבודתו. את זה עשה מר גואטה בחוף לבנון, והפך את המקום למקום שנעים לבלות בו, תמורת דמי כניסה סבירים.

כעת מר גואטה סולק מהמקום, והזוהמה וההזנחה שבהם מתאפיינת ארצנו הים תיכונית ישובו. זו "תרומתם" של הירוקים. האידיאולוגיה  שלהם גוברת על השכל הישר. לדעתם קבלן מפעיל, הגובה דמי כניסה, זה רע - החוף שייך לציבור כולו וחייב להיות פתוח. מזוהם, מגעיל, אבל העיקר - פתוח.
בתי המשפט - זה טיל לא מונחה. מר גואטה פעל באישור המועצה האיזורית - אבל השופטים תמיד ימצאו סעיף בחוק כדי להצדיק את הפסיקה, שבסופו של דבר משקפת את דעתם האישית. החוק אצלנו גדול מסובך, וסעיפיו מרובים. תמיד אפשר להדביק לכל אחד משהו, באופן חוקי, תלוי מי מגיש תביעה ותלוי מה נטיותיו של השופט.
נכתב על ידי , 16/10/2007 23:03   בקטגוריות אקטואליה, סביבה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מ ב-23/10/2007 23:17



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)