לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מכונית (חשמלית) ללא מיסים ?


ynet מודיע על מיזם חדש של חברת רנו-ניסן אשר רוצה להקים מפעל להרכבת מכוניות חשמליות בישראל, במסגרת המיזם של שי אגסי - להקמת רשת טעינה של בטריות למכוניות אלה.

דבר ראשון - כמובן - נפגשים עם הממשלה - ראש רנו, קרלוס גוהן, ייפגש עם ראש הממשלה ועם כבוד נשיא המדינה, המומחים המקומיים למכוניות, לחשמל, לתעשיה ולכל דבר. בלי ראש הממשלה לא עושים כלום בארצנו...
למה הם נפגשים עם ראשי המדינה ? זה לא מה שאתם חושדים... כי, כפי שלמדנו בכתבה קודמת, דבר ראשון - חייבים להבטיח מענק כספי שמן (על חשבוני וחשבונך) - 600 מיליון דולר (אם להאמין לדיווח העיתונאי). בכתבה החדשה כבר לא מוזכר המענק (מישהו בכל זאת מתבייש), מזכירים רק הטבות מס. אני בעד הטבות מס.
המיסים על מכוניות במדינתנו הם בסביבות 110% . אם בזכות המכונית החשמלית נזכה לנסוע במכונית ללא מס- דיינו! המיסוי הגבוה על רכב בנזין הופך את המיזם לאטרקטיבי בישראל, אם יתנו פטור ממס למכונית החשמלית. כך היא תוכל להתחרות - ללא הטבת המס עדיין אין לה סיכוי.

הדרך עוד ארוכה... הממשלה הקימה שלוש וועדות לבחינת הנושא... אנו יודעים כיצד וועדות ממשלתיות פועלות, שלא לדבר על אישור בג"ץ שעדיין חסר (במדינתנו אי אפשר בלי בג"ץ).

יישר כוח וברכת הדרך ליזמים (בתנאי שלא ידרשו מענקים ממשלתיים).

יעקב

נכתב על ידי , 12/11/2007 00:01   בקטגוריות כלכלה קלוקלת וכלכלה מתוקנת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-15/11/2007 00:38



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)