לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

האנשים הכי מטומטמים במדינה


"האוצר גוזר עונש מוות על ההשכלה הגבוהה" זועקת כותרת בעיתון. פקידי האוצר הם כה מטומטמים שהם אינם מבינים את החשיבות של ההשכלה הגבוהה אומר מנהיג המרצים השובתים.
האוצר לא מבין את חשיבות החינוך במדינת ישראל אומר רן ארז, "מנהיג" המורים.
פקידי האוצר הם קשיי לב ואכזריים, הם לא מבינים את סבלם של החולים המצפים לאישור תרופות חדשות לסל הבריאות, הם לא מבינים את סבלם של ניצולי השואה הקשישים המייחלים לקצבה מכובדת, ולא מבינים שללא תרבות מדינת ישראל לא יכולה להתקיים (הם קיצצו את תקציב התרבות המממן את "אומני ישראל").

ממש אסון פקידי האוצר האלה - איך הצליחו למצוא ריכוז כזה של אנשים מטומטמים ואטומים ולהביא אותם כולם יחד למשרד האוצר ?

אבל הפרופסורים המכובדים, והמורים והחולים והקשישים אולי לא מבינים עובדת יסוד אחת פשוטה: כסף לא צומח על העצים. כמות הכסף שיש היא מוגבלת, ופקידי האוצר, שאינם יותר מטומטמים משום פרופסור, מנסים לחלק את הכסף במנות קצובות, לכולם. כמה שלא יחלקו - תמיד יהיו כאלה שיצעקו "געוואלד - זה לא מספיק מגיע לי יותר".

למעשה אין לשער שהפרופסרוים, המורים והקשישים אינם מבינים שכמות הכסף שיש היא מוגבלת. הם מבינים זאת היטב. אבל הם אומרים: "מגיעה לנו, לא איכפת לנו מהאחרים. תנו לנו שאם לא כן זה סוף העולם או לפחות סוף המדינה".
כך התפתחה אצלנו התרבות, או חוסר התרבות, המנהג המוכוער של ה"מאבק" - המאבק האלים באמצעות שביתות של כולם נגד כולם, מאבק שהגיבור הגדול בו הוא מי שגורם הכי הרבה נזק לציבור הרחב.

אני חוזר על קריאתי: יש לאסור שביתות במגזר הציבורי. וועדה של חברי כנסת, יחד עם נציגי העובדים והאוצר יקבעו את השכר במגזר הציבורי, וידונו בכל תביעת שכר. קביעתם תיהיה סופית. השביתות ייפסקו (במגזר הציבורי). והפרופסורים והמורים יהיו פטורים מניהול מאבקים ושחרור הצהרות מטומטמות.


יעקב
נכתב על ידי , 28/12/2007 00:08  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-30/12/2007 18:31



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)