לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קו ישר


איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

הדרך לגיהנום והכוונות הטובות


בקטע הקודם טענתי שה"ירוקים" הם אנשי חושך מפני שפעולותיהם עלולות לגרום לנו לשבת בחושך. אני רוצה להבהיר, איני טוען שהם רשעים, ושהם שואפים שאנשים ישבו בחושך. קחו למשל את אותה גברת שישבה בועדת התכנון הארצית, כנציגת ארגוני הירוקים והצביעה נגד הקמת תחנת הכוח. אם תשאלו אותה: האם את רוצה שיהיו הפסקות חשמל בישראל היא תענה לא. אבל, עמדתה, לו התקבלה, היתה גורמת להפסקות חשמל.

למה הדבר דומה: אם תשאל את עופר עיני (מזכ"ל ההסתדרות): "אתה רוצה יותר חינוך, יותר תרופות לסל הבריאות, יותר סיוע לניצולי השואה ?" התשובה, "כן!" גדול, אם בהמשך תשאל: אתה רוצה העלאות במיסים ? התשובה תהיה כמובן "לא, ולא, בשום אופן. אני אשבית את המשק אם תטילו מיסים על קרנות ההשתלמות" אם תמשיך ותשאל - אז מאיפה הכסף - הוא יענה: "זה לא ענייני, ולא תפקידי", או שיגיד "קחו מהעשירים".

כנ"ל הירוקים - אם תשאל אותם מאיפה יבוא החשמל הנחוץ - הם יענו בהכללות תיאוריטיות: מחסכון בצריכה, ממקורות מתחדשים. אלה דיבורים מעורפלים, לא מקורות חשמל ממשיים. עובדה היא  שאם לא יבנו תחנת כוח יהיה חושך. בעובדה פשוטה זו מסרבים הירוקים  להתחשב, והם ממשיכים ברטוריקה מטעה, שכאילו יש מקורות חליפיים בלתי מזהמים. בין אם הם מתכוונים להרע, ובין אם כוונותיהם טובות בלבד, אם נשמע בקולם נשב בחושך.
יעקב
נכתב על ידי , 20/6/2008 00:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 73

תמונה




78,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוטי היינריך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוטי היינריך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)