קו ישר איך נהיה למדינה העשירה בעולם? המכשול: אופי המשטר הכלכלי-פוליטי ותפיסת העולם הסוציאליסטית, סקטור ציבורי ופוליטי ענק, פעילויות מיותרות ומימון מאות אלפי "אוכלי חינם". הבלוג ידון במבנה חלופי למדינת ישראל: כלכלה חופשית ופרטית. הדרך היחידה לשגשוג. |
| 7/2008
שבי וולט - חבלי הלידה של מכונית חשמלית. "ריפוי בשוק חשמלי" הוא שמו של מאמר ארוך ומעניין מאד (באנגלית) על תהליך הפיתוח של המכונית החשמלית של ג'נרל מוטורס ששמה שבי-וולט Chevy [Chevrolet] Volt GM הודיעה שהיא תתחיל בייצור הסדרתי בסוף שנת 2010, אבל המצב קשה, וספק אם תצליח לעמוד בלוח הזמנים. הבעיה היא שהכל חדש, המכונית המנוע, ובעיקר המצבר, וכל המוצרים האלה עוד לא מוכנים, ועוד לא הסתיים תהליך הפיתוח, ובעיקר תהליך הבדיקה הקפדני שיבטיח את האמינות שחיונית למוצר של תפוצה המונית. המאבק הרואי. GM לא חוסכת משאבים - הנהלה ציוותה על המפתחים לרוץ במלוא הקיטור קדימה, בלי לחסוך כסף. הם גייסו את המיטב המהנדסים מכל העולם. הם רואים במכונית זאת מפתח לקיומה ופיתוחה של החברה כולה. על תחשיבי כדאיות לא מדברים בכלל, איש עדיין לא מסוגל להעריך כמה המכונית תעלה. קראו את המאמר, הוא מרתק. ואצלנו ,,, שי אגסי, שמעולם לא ייצר מכונית, מספר לנו שהוא יביא לשוק מכונית חשמלית בשנת 2009. דיבור טיפוסי של אדם מתחום יחסי הציבור והמכירות. הנשיא פרס יעזור, זה כבר מובטח. ושי אגסי גם יודע כמה יעלה האוטו שהוא ישכיר לאנשים - 600 דולר לחודש.... מעניין מדוע GM שוברת את הראש, אולי יפנו לשי אגסי... נאחל לשניהם הצלחה. יעקב
| |
| |