לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי מייקה :-)


אני, אני ו- אני!!! (תסבלו בשקט..) ^_^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

נגמר המצוינות...


....
באסה...
יהיה די עצוב לא לראות שוב את ניצן ונועם ואייל, או לפחות עד השנה הבאה..
למרות שעם ניצן זה יהיה גם הרבה יותר בטוח..
 
היה לי אתמול יום הורים והלך די גרוע.. קיבלתי באיזה בוחן בערבית 30!! והיו לי שם ציונים על הפנים, ההורים שלי אומרים שאם אני אמשיך ככה ולא אשתפר במהירות יעיפו אותי ממצוינות בגלל שירדתי ככה מהלימודים.
אני אהיה די עצובה אם זה יקרה, למרות שאת רוב הקורסים השווים עברנו כבר במחצית הזאת.
חוץ מאיזה שנים שלושה ארבעה ציונים שאין לי מושג איך קיבלתי אותם הלך לי דווקא לא רע.. הכל מעל שמונים תשעים, אז זה טוב.
אבל אם אני אקבל את הממוצע הזה גם בתעודה בטוח יעיפו אותי ממצוינות.
 
חוץ מזה לא הרבה..
קישקשתי על עצמי כל ההפסקה ויצאו דווקא ממש יפה, אז אמא שלי קנתה לי טושים מיוחדים שאפשר לקשקש איתם על העור, היא אומרת שאם כבר אני מקשקשת על עצמי אז לפחות שאני לא אגרום לעצמי לסרטן באותה הזדמנות..
מה שנכון נכון..
 
טוף הורדתי את הסינון תגובות אז אני אראה את התגובות שלכם מהר, למרות שאני כבר מזהירה:
מי שיתחיל לרשום לי תגובות לא לעניין אני אמחק הכל מיד!
אז אל תתחילו..
 
 
 
טוף, ביי
נכתב על ידי אני הנורמאלית ביותר..(כן בטח) , 5/2/2008 17:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אני הנורמאלית ביותר..(כן בטח)

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני הנורמאלית ביותר..(כן בטח) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני הנורמאלית ביותר..(כן בטח) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)