לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LONELIFE


אני והחיים העצובים שלי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אני והחיים שלי1


בא לכתה תלמיד חדש!~

קוראים לו עידו,כשראיתי אותו ישר נדלקתי עליו וכנראה שגם שאר הבנות..

אני יספר לכם איך הוא נראה:שיער בלונדיני עיניים חומות נועל נעלי VANS הולך עם מכנס-בגד ים כזה בקיצור מ-ו-ש-ל-ם!

פחדתי שמישהי תגנוב לי אותו רציתי שהציע לו חברות אבל נראה לי שהוא נדלק על נעמה כי היא באמת היתה יפה..

כל הבנות היו יפות ואפשר לראות שנעמה מקובלת!

ואני לא ממש..

אז רצתי להציע לו חברות לפני שנעמה תציע ולמזלי הוא הסכים!!

כל היום דיברנו בבצפר היה לי מאוד כיף איתו , אחרי כמה ימים הוא הזמין אותי אליו ישבנו על הספה הוא הציע לי לבחור סרט הסתכלתי על הסרטים שהיו לו במגירה ..צפינו בסרט יחד באמצע הסרט הוא אמר לי בואי רגע והוא התחיל לנשק אותי וזרמתי איתו..

הוא משך אותי אליו אז זרמתי איתו...

למחרת הגעתי לבצפר כל היום נדבקתי אליו הוא קלט את נעמה עושה לו סימן שיבוא רגע הוא אמר לי שהוא הולך לקנות בקפיטריה והוא בא..

אז חיכיתי, הוא הלך עם נעמה לשירותים..

הם דיברו הרבה והוא יצא עם חיוך על הפרצוף היה מרוצה..

הוא אמר לי שהוא הולך הביתה (ניפנף אותי)כי אבא שלו חוזר מחול..(הוא היה יכול להזמין אותי אחר כך..)

אז חזרתי לבית שלי גם .

למחרת עידו לא חיכה לי ליד השער כמו תמיד...

חיפשתי אותו בכל בצפר וילדים אמרו לי שהוא ונעמה הלכו ביחד לאנשהו חיפשתי אותם כבר בכל מקום!!

אחרי כל הריצה באתי לשתוף את עצמי קצת ..

אני קלטתי רעשים מהשירותים התקרבתי..

הרעש הגיע משירותי הבנות פתחתי את הדלת ו..!!

המשך יבוא מחר!!!

נכתב על ידי LONELIFE , 2/10/2007 00:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  LONELIFE

בת: 31

ICQ: 244279803 






35
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLONELIFE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LONELIFE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)