לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is My Fuking Life


אני,עצמי ואנוכי מספרים דברים

כינוי:  +*+Shliklik+*+

בת: 29



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מה קורה???


אז,מה קורה?הכל טוב?אני-משום מה מרגישה מעולה!!!

למרות שיש לי ביום שלישי מבחן בהיסטוריה[שבטוח יהיה קשה מאוווד]

וביום חמישי בערבית[שאין לי מושג איך אני עוברת אותו]

ו...לא יודעת=] אבל משום מה אני מרגישה טוב^__^ זה כייף להרגיש ככה P:

אז חמדמדים שלי...

%$67%$&%%$&$&4&%$&^%&^%&^

 

טוב,אז באלי על שאלון P:

גותית-

אודם שחור : לא יודעת...תלוי עד כמה ואיך זה נראה

שחור בעיניים : ברור

מעילים שחורים וארוכים :יאפ :]

מגפיים שחורים : כןןן

רשת דגים שחורה : כן!!!

לק שחור : ברור!

מטאל : כן

מרילין מנסון : מי זה לעזאזל!?

התאבדות : כן D:

אנטיליקטואלית : אממ...אני?

אתאיסטית : הא?

בית הרוס : בתנאי שזה משהו כמו עוד בית שיהיה לי מקום נורמלי לישון..אבל מעדיפה לא הרוס P:

חסרת ביטחון עצמי : קצת

-פאנק-

בגדים רחבים : ממש טיפה

מגפיים גדולים ושחורים :כבר שאלתם את זה,לא?

מוהאק :אה...?

פירסינגים (בעיקר על הפנים) : בטטטחח!!!!

רעשנית, בטוחה עם דעה : לא כל כך בטוחה אבל כן!:]

צבעי שיער מוזרים: סבבה לי P:

-ספורטאית-

אייקיו : אממ...נמוך?

רואה ספורט :פעם ב..........כמה דורות

ספורטאית : יאאפ=]

חושבת על כל דבר אחר חוץ מספורט : לא...

מדברת הרבה על ספורט? לפעמים..

זונה ( זכר , נקבה ) ? מה הקשר לספורט????לא..אבל אומרים שאני אהיה כזאת בעתיד P:

הומופובית : ???? כן,אני דו..

יורדת על אנשים כדי להראות ביטחון עצמי ? אני לא יורדת,אני חונקת =]

ציצים :מה?מידה? C80

מסיבות :יאפפ

לעזוב את בצפר ולהפוך המבורגרים למחייתך : סבבה

-נשית-

הרבה מהזמן שלך הולך על המראה ? כן

דיאטה : לא עושה,מה אני רוצה להיות מקל?(כן...)

כמה ירדת במישקל ? פעם ירדתי 2 קילו XD

זאת הייתה דיאטה או משהו בכייון בעיית אכילה ?זאת הייתה הקאה

גורמת לעצמך להקיא? לא..אני שונאת להקיא

מייק-אפ : יאפפ

חולצות בטן : לא מתאים לי חולצות בטן

מנפנפת בשיער כשמדברת בלי לשים לב?כן

מגכחת הרבה? כן

מה העניין עם בנים? כולם אותו חרא

חוטיני ?לא

חזיות יפות? יאפפ!

מגזינים של אופנה : נוופ...

מי המין החלש? כולם אותו דבר..אין חלש יותר או חזק יותר

פמיניסטית ? לפעמים,

חושבת שבראד פיט שווה? כן

רגשנית ? כן

עצבנית כשאת במחזור? תמיד!!גם עכשיו

*הראשונים*

החבר הכי טוב : ממ....אביה אני חושבת.חבר או חברה?כי חבר זה בטח יהיה...****

מכונית : אין לי

פרידה : באהבה?בגיל 12 =/

אלבום שניקנה:לא זוכרת

הלוויה : לא הלכתי..לא נתנו לי,וגם אני לא מתה על הלוויות

 חיית מחמד: דג שמת אחרי כמה ימים[שהיה אצלי..אני רק שמרתי עליוP:]

אויב : לא אומרת!!אבל בשקט-כולם  אוייבים,אפילו החברים הכי טובים

חבר דמיוני: הם לא חברים!אלו הפיצול שלי!אנחנו לא פיצול!

*האחרונים*

סיגריה? לפני כמה ימים-ראשונה ומי יודע אם האחרונה?(והיום ה-28.10)

הסעה : הממ...ביום שבת כשהחזירו אותי מחברה

נשיקה (צרפתית): ביום הורים השני השנה)2007(

סרט שראית : הנוסע חח P:

אלכוהול : לא שותה אבל לא איכפת לי לשתות

אכזבה :כל הזמן

פעם שרצית למות : תמיד

*ברגע זה*

שומעת : את המוסיקה המוזרה של אח שלי+השיר I Hate EveryThing About You

לובשת : מכנס ארוך,חולצה ארוכה,תחתונים...עוד משהו?

צבע גרביים : אין לי גרביים

צבע תחתונים : אני בודקת......מה אתם מסתכלים?!שחור=]

מתי התעוררת?ב-5:50  חרא היתה לי שעת אפס :S

מצב רוח : מעולה!

טעם בפה : של...במבה P:

שיער : אסוף לקוקו,מזה הרבה זמן שהוא ככה

צבע הציפורניים ברגליים : רגיל

שונאת : אותך!

עם כמה את מדברת ? 3 אנשים באייסי P:

ריח : דאודורנט נושם

כואב : היד,משום מה היא כואבת מאתמול ואין לי מושג למה =/

 

 

נהיניתם?יופי :]

לילה טוב ויום טוב :]

ניצי שלכם D:

נכתב על ידי +*+Shliklik+*+ , 28/10/2007 21:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום פשוט מצחיק P:


 

זה באמת היה קורע...

לסובב את תומר ואושרת בקרוסלה כמו ילדות קטנות ההי קורע ><

למרות שכולנו כמעט הקאנו על המקום..היה כייף D:

אז כמובן,הן ישנו אצלי,עשינו סיאנס ^^ אושיק פחדה חחח

ואני בטוחה שתומר הזיזה את הכוס!!!(אני יודעת שזאת את...חיחיחי)

חחחח..אושיק כמעט ולא נגעה בכוס אז זו לא יכולה להיות היא...אז כן,זאת תומר! :)חחחחח

מזלי שהחדר שלי לא נשרף כשהדלקנו את הנרות O_O

 

מה עוד מה עוד?.... אה! מישהו קרא לאושיק אבטיח! :O

והתחיל לקרוא לתומר אשכנזיה! חה!חיחיחיחי...

זה היה מצחיק לריב עם החבורה הזאת P:

המממ....

ככל הנראה אני אטוס ב-1.12 לחו"ל!!יאיי לי!

זה בטווווח יהיה מזה כייף P: אני אטוס ל-16 ימים ^_^

וואייי...איך אני מחכה לזה D:

 

מה עוד?אה,אני שונאת גנבים .V.

אל תשאלו..

 

תהנו בקריאה :]

 

ניצן.

 

נכתב על ידי +*+Shliklik+*+ , 20/10/2007 15:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוכה השבה!! (:


תומי,תדעי שאני אוהבת אותך המון המון המון המון

 

ושמחה שחזרת אלינו בשלום מאנגליה-סקוטלנד P:

 

אני בטוחה שלא צילמת כלום כמו שאמרת אבל.. חפיף,נוותר לך :)

 

אזז...ברוכה השבה תומי ^__^

נכתב על ידי +*+Shliklik+*+ , 5/10/2007 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

121
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+Shliklik+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+Shliklik+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)