לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק אל תשכחו לחלוםם DD:


היא אומרת תראה החיים די יפים..D:

Avatarכינוי:  שקדה D:

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

פוסטמונות ממרכז טיבעוןן


מתי שמאיה הסתפרה באתי איתה ואז נכנסנו לחנות שיש בה תפושות לפונים אז התחלנו להצטלםם אם כל מיני כיבעיםם..

 

היה סטלהה..**

[התמונות לפני מלא זמןן..]

אניי..

עוד הפעםם

 

מאיושקהה..

 

אני.:)

 

שובב

ומאיהה

אני..:] 

 עוד הפעם

 ועוד הפעםם

 

ומאיה חיחי

מאיה..חחע

 

אני..DD:

 

מאיוש..

 

אני..

 

 איפה שגראגג יש בכניסה מן כלב כזה ממש חמוד:P אז היצתלמנוו חיחי

 

אני..P: 

נכתב על ידי שקדה D: , 7/3/2008 17:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שקדה D: ב-9/3/2008 17:12
 



שאלון שנגנב מנאור שנגנב ממאיה..D:


שם:שקד

כינוי:שקדה D:

גיל:13 וחודש בערךך..

תיכון\צבא\יסודי\אחר:חטיבה

מגמה שנלמדה או נלמדת:..

לימודים או תחביבים, מה בעדיפות ראשונה?תחביביםם

אתה מנצל את הפוטנציאל שלך?נראה לי שכעע 

כמה אנשים החמיאו לך על דברים שעשית?אמ..אנלא כוכך סופרתת 

החמיאו לך פעם על איך שאתה נראה? כן

מה גורם לך לאושר?אהבה..

מה תרצה לעשות כשתהיה גדול?אין לי שמץ..

 

בעד\נגד:

עישון:נגד

סמים: נגד

סקס מתחת לגיל 18: מה אכפת לי?!

היכרויות באינטרנט:נראה לאדעתת

דמוקרטיה: בעד

 

זה או זה:

פלאפון\שיחה פנים מול פנים: פנים מול פנים

אייפוד\דיסקמן:אייפוד

סיגריה\נרגילה:אפחד!! נרגילה

בריאות\עושר?בריאות

MTV\ערוץ 24:MTV

עושר\אושר:אושר

מכתב מהלב\ברכה קנויה:מכתב מהלב

התנדבות\עבודה לכסף: גם וגם

תות\בננה: בננה

צניחה חופשית\באנג'י:באנג'י

אייסי\מסנג'ר: אייסי

 

 

שאלות סתם:

השמיים הם הגבול?כעע

ציור מופשט עושה לכם את זה? לא נראה ליי

נכנסת לויכוח - תוריד הילוך או תגיד את המילה האחרונה? יוריד הילוךך

חוסך כסף או מבזבז? מבזבזת..

מה תעשה בכסף במידה וחסכת?יקנה לי בגדיםם\נעליים 

חברות היא לנצח? לפעמים..

רגיש? כן

מה אתה לובש עכשיו? גינס כהה וגופיה פסים לבן ורוד בהיר..

באיזה צבע המקלדת שלך? שחור

והעכבר? שחור

מה סוג הנעליים שיש שלך? אמ..לאדעת בדיוק איזה חברה אבל קניתי אותם מפול אנד בר

האם אתה מעשן או עישנת?לא

מה עישנת? לאא

אתה מבולגן? קצתת

יש לך חיית מחמד? לא

ושאלה אחרונה - מה השעה עכשיו? 15:45

 

וזיהוו..

נכתב על ידי שקדה D: , 7/3/2008 15:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שקדה D: ב-7/3/2008 16:58
 



אופפפ


אופ אופ ועוד הפעם אופפ

 

אני מבולבלת אינלי מושגג מה אני עושה..

וגם כן..כולם פה משקרים אחד לשני בלי לחשוב אפילו פעמיים..

 

ולי אישית..שיקרוו הרבה..

 

 

***מאיה ורוני חולה עליכןן לפחות אתן לא משקרות ליי

נכתב על ידי שקדה D: , 7/3/2008 15:22  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,648
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקדה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקדה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)