לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

הסיפריה העירונית


היום נשלחתי אחרי בית ספר על ידי אמא שלי ללכת לעשות מנוי לספריה העירונית, כי אמא שלי פתאום גילתה אותה , והבינה שאנחנו לא חייבים לקנות ספרים כלללל הזמן.

היה די הזוי.

נכנסתי וישבו בדלפק שתי ספרניות נוראאא זקנות, נגשתי את אחת מהן ושאלתי איפה אני יכולה לעשות מנוי , היא השיבה לי ב- "מה?!" מאודדד קולני, שגרם לי לרצות לצאת שניה החוצה ולבדוק אם השלט בכניסה שאומר "ספריה עירונית" עדיין קיים שם , או שאני הזיתי אותו. שאלתי אותה שוב בקול יותר רם, והיא כתגובה הצביעה על איזה פתח שהיה כתוב עליו "מרחב מוגן" או משהו כזה . 

נורא רציתי לצאת החוצה , אבל חשבתי שאמא שלי תהיה נורא מאוכזבת מזה שאני לא יכולה לעשות דברים כאלה פשוטים לבד. אז נכנסתי למרחב המוגן . והוא היה בדיוק ההפך משתי הזקנות שישבו בצד השני , ישבו שם שני בנים שנראים כמו בני 17-18 ולמרות שאני לומדת בבית ספר עם אנשים ממש חולי נפש, אני חייבת לציין שהם נראו הכי מוזרים ממה שראיתי בבית ספר עד היום . ממש ממש לא נראה בראש שלהם ברגע זה לעזור לי , הם שניהם ישבו עם מיני דיסק מאוד קולני, דוקא נראה לי שזיהיתי את מה שהם שמעו. הייתי צריכה לעמוד שם ולהרהר מה לעשות דקה שלמה , עד שאחד מהם הוציא את האוזניה מהאוזן שלו ושאל אותי אם אני מחפשת משהו . "מנוי לסיפריה", והוא באמת באמת היה שימושי בעניין . הייתי צריכה להתקשר לאמא שלי 3 פעמים , כי לא ידעתי איזה מנוי , כמה מנוי, איך מנוי, וכל מני שאלות כאלה.

והאיש עם השיער המוזר נתן לי ללכת , ואז הוא ביקש את המספר טלפון שלי , סתם, פשוט שכחתי למלא אותו בטופס שם , אבל זה שהוא צעק לי אחרי שיצאתי "רגע, אפשר את המספר טלפון שלך?" הצחיק אותו מאוד .

ממש נצחיק אותו.

יותר מדי לדעתי .

הוא צחק ממש המון.

לא הבנתי הכלל למה זה מצחיק אותו.

זה גרם לי לרצות לבכות.

כן, כמעט בכיתי.

4 דמעות, לא יותר ולא לפני שיצאתי.

בעעעע .

לפעמים אני כל כך שונאת אנשים.   

נכתב על ידי JellyBean , 2/3/2005 18:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)