לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

תשובות לשאלון השבועי


אם רוב ביתך היה מתפרק ונופל לתהום, והייתה ניתנת לך הזדמנות לבחור איזה חדר ישרוד, באיזה היית בוחר ולמה?
אני חושבת שהסלון, אבל אני מקווה שזה שהוא ישרוד אומר שאני אשאר בתוכו כשהוא ישרוד.
כי יש שם הרבה ספרים ואני אוהבת ויש שם גם טלפון וטלוויזיה.

אם הייתה ניתנת לך הזדמנות לבקר בגיהנום או בגן-עדן, באיזה מקום היית בוחרת ולמה?
אם אתם אומרים שהם קיימים....
בהנחה שסבתא שלי נמצאת שם (ואני לא מטילה בזה ספק כל כך), אני הייתי רוצה לבקר בגן עדן.

למה בני אדם מתים?
אממ... אני באמת הייתי שמחה לקבל תשובה לשאלה הזאת.
אולי כדי שיהיה מקום לאנשים חדשים, ואולי בגלל שזה חלק מדברים שאנשים צריכים להתמודד איתם. מה אני יודעת... =\

האם את מאמינה שלבעלי-חיים יש רגשות? מדוע?
אמ, כן יש להם רגשות, למה שמישהו יחשוב שרק לנו יש ?
אבל ירדתי לחלוטין מהעניין ש"בשר זה רצח" כמו שזה בא זה הלך. :)

נכתב על ידי JellyBean , 19/3/2005 21:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)