לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

פורים ... וואו.


פורים זה באמת נחמד, הגעתי למסקנה. אפילו המורים נחמדים בפורים, טוב, חלקם.

אני ניסיתי להתחפש, לא יצא משהו, חוץ מזה שהיה לי לק אדום מאוד מאוד, איפור נחמד ושיער בצבע אדום בחלקים מסויימים בגלל הספריי הלא מוצלח הזה. אה, וחולצה יפה כזאת עם סמל של הרוולינג סטוונז, לא יודעת מה הקשר. אבל שיהיה, העיקר שלא הייתי מאלה שמתלבשים רגיל, זה לא כיף.

שניים התחפשו לגורילות, ולא ידענו מי אלה, הם באו והתחילו להציק לנו מאוד, חסרי חיים... עד שחלק האלה שהיו איתי קיללו אותם נורא, הם היו נורא במצב לא נעים כשהם גילו שאלה הרכז שכבה והמורה לפיזיקה. היה נורא משעשע .

חוץ מזה הייתה איזה הופעה של זמר אחד שכנראה שאלה ששומעים מזרחים נורא אוהבים, וזה היה נורא כי הוא התבכיין לנו באוזן הרבה זמן.

ו... זהו, לא היה ממש מעניין . אבל נחמד.

עכשיו יש חופש עד יום ראשון.. ואז איפשהו נכנס הטיול השנתי . אין לינת שטח :) יששש.

עכשיו אני רק מקווה שיהיה לי מזל ואני אהיה במצב נורמלי בימים של הטיול, אולי השנה אני אשרוד את כולו.

טוב, ביי בנתיים .. @_@

הא, ושידרגתי לפרו לשבועיים האלה, סתם, אין לי מה לשעשות איתו, גם ככה רק מעט נכנסים לפה, אבל סתם לראות מה זה .

נכתב על ידי JellyBean , 23/3/2005 14:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)