לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

סתם שאלון שהרגשתי צורך למלא ..!


 

שם: ג'לי.
אם היית יכול/ה לקרוא לעצמך בשם אחר איך היו קוראים לך? אממ.. אני לא יודעת, אני לא הייתי משנה אותו. 
בת/בן כמה את/ה? תכף 16.
התאהבת פעם? לא.

מה את/ה לובש/ת ברגע זה? חולצה שחורה עם ציור של ורד אדום ומכנסיים אדומות גם. נורא ציבעונית היום .
החלום שלך? ללמד את שרת החינוך היסטוריה.
מעשן/ת סיגריות? לא, למרות שאני די בטוחה שאם זה לא היה מוגדר כ"לא בריא" הייתי מעשנת. (וזה חבל שאני חושבת ככה).
פעם חשבת להתאבד? כן.
החברים הכי טובים? כן, יש לי !
הקול האחרון ששמעת? הקול של עברי לידר, אומר לניסים לשמוע, תהיה מלחמה ...
המקום האחרון שהיית בו? האוטו של אמא.
האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? סתם, חברה. 
התנשקת פעם עם בן עם בן/ בת עם בת? לא.

יש לך חברים הומואים/לסביות?כן, לסבית אחת, ואחד הומו\דו-מיני, לא יודעת מה הסיפור שלו.
איפה תגור/י שתהיי/היה גדול/ה? בעיר גדולה .
למה דווקא שם? כי שם אף אחד לא יכיר אותי, ואני לא אצטרך להתנהג בצורה שאופיינית לי.
קר לך או חם לך? קר...אוף.
משו שהיית מוותר/ת בעצמך עליו: מבחינה של אישיות - הפסיביות, החוסר נוחות התמידי, ועוד הרבה. מבחינה פיזית... אממ... הכל. חוץ מהעניים והגוף שלי , בעצם גם על זה אני עוד צריכה לחשוב אם להשאיר.

באיזה גיל תתחתנ/י? מאיפה אני יודעת? מי ירצה אותי בכלל P: (טוב, סתם, לא מצחיק)

את מי אתם הכי אוהבים בעולם? יש הרבה אנשים שאני אוהבת, אין מישהו שהכי.
עם מי הכי הייתם רוצים להיות עכשיו? אף אחד , טוב לי רק איתי כרגע. 
השיר האחרון ששמעת:
אני שומעת עכשיו את בא מכאב .

השיר שנדבק לך: בא מכאב :) 
שיקרת פעם? בטח, מי לא?
מה הדבר הכי מטורף שעשית? אמ.. אני לא נוהגת לעשות דברים מטורפים לצערי.
מילה שעולה לך בראש: סלט.
התאהבת בידיד? לא..
מאמין/ה באהבה ממבט ראשון: לא לא לא ! אין דבר כזה, זה דבר דוחה רק לחשוב עליו.
אם כן קרה לך?: לא!
הסרט האחרון שראית: גריז .. חה חה .
היה יפה? גריז... משעשע.
בקולנוע או בטלוויזיה? טלוויזיה.
אתם שומעים עכשיו מוזיקה? כן...
מי האיש האחרון שראיתם? אחותי.
מי בא לכם לראות? אממ.. אותי, כאילו, אני ממש צריכה מראה כרגע.=\
מאמינ/ה באלוהים?לא יודעת, די.
מה לדעתך קורה אחרי שמתים? לא יודעת, די.
עשית פעם סיאנס? לא .
אתם אוהבים את איך שאתם נראים? לא .
תוכנה שאתם שונאים בעצמכם? ... לרשימה המלאה תפנו אלי בפרטי.
אמרת למישו "אני אוהב/ת אותך" והתכוונת? כן בטח, לאמא שלי, לאחותי... ולעוד כמה.
היית פעם בחו"ל? כן..
הרביצו לך? כן כן .. אחיות..
הרבצת למישו? כן כן .. אחיות..
איך היה הסקר? נחמד ..:)
מה אוהבת לאכול: פיצה .
מה אוהבת לשתות: מיץ תפוזים.
צבע שיער: חום.
גובה: 1.65, אולי קצת יותר.. מזמן לא בדקתי.
משקל[לא חובה לענות]: אממ אממ... 46-47 משהו כזה . =\ נושא רגיש.
הדבר הכי מגעיל: מישהו מהשיכבה שלי ...

הסרט הכי דפוק שראיתם: מת לצעוק. כל הסרטים בסידרה המרתקת.
כמה זמן על המחשב: לא יודעת ... הו.
פתגם שעושה לכם את זה: אני הבנתי שלא אהיה כל מה שרציתי. זה לא פתגם, חלק משיר.

אוהבים את החיים או לא: לפעמים כן ולפעמים לא. כרגע נחמד לי.
כמה אחים: אח אחד ושתי אחיות.
השם הכי יפה לילד: סתם שם, נו, לא משנה.

השם הכי יפה לילדה: יש הרבה יפים, אין הכי יפה.

איפה אתם גרים: סתם מקום ריק מתוכן.
החלום שלכם: .. ללמת את שרת החינוך היסטוריה, כבר אמרתי, לא?
אתם חושבים שהוא יתגשם: לא..
את מי אתם מעריצים: אף אחד.. את אמא לפעמים בעצם.
באיזה שעות אתם הולכים לישון?: 11 כשצריך לקום לבית ספר.
הכינויים שיש לשם שלכם: יש הרבההה.
הכינוי הכי אהוב:יש אחד, שלא משתמשים בו כל כך.
אתם אוהבים מישו עכשיו?[בנים]:לא.
תוכנית אנימה אהובה: אה ..?
השמות שאתם הכי אוהבים: איי... לא יודעת.
מסר לחיים: אני כאן!

 

אני אבין אם אף אחד לא יקרא את זה, העיקר שהעברתי לי את הזמן  :)

נכתב על ידי JellyBean , 26/3/2005 22:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)