לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

נסיון התנקשות ... !


היום היה לי בשיעור אחרון שיעור חופשי, וזה מאוד משמח, הלכתי לי במגרש חניה, לכיוון התחנות אוטובוסים בבית ספר, והבית ספר היה נורא שקט היתה רק קבוצה קטנה של כמה מי"א או י"ב. שמתי לב למכונית שנוסעת מהר מאוד, מהר מאוד לפחות יחסית למכונית שנוסעת במגרש חניה מלא. 

אוקי, אז נעמדתי במקום, כדי שלא תקרה תאונה מצערת. ואז הנהג החליט לעשות סיבוב חד, ולנסות להתנקש בי, היא התקרבה אלי ממש מהר ומשום מה הדברים היחים שאני עשיתי בגלל זה היום להסתכל לכל הכיוונים באיימה ולהגידה "אה".

אף אחד בכלל לא שמע את ה"אה" שלי, גם כי הוא היה חלש , וגם כי הוא נבלע ב"ווווווא !!!!!" מאווווד קולני מכיוון של מישהו מכיתה י"א (נדמה לי, לא יודעת מאיפה הוא צץ פתאום), אני עוד יותר נבהלתי מהצעקה שלו, ואז האוטו האיט, ואני עשית 2-3 צעדים אחורה, האוטו הזה נגע לי ברגליים כבר ! הוא היה כל כך קרוב אלי !  ואז הוא שינה כיוון , ונסע באותה מהירות ... בעע , מעצבן.

ומאז אני רועדת ומשקשקת לי .

מסתבר שזה שצעק "ווווא" גר ממש קרוב אלי, אין לי מושג למה לא הכרתי אותו בכלל, והוא נתן לי לשבת במקומו באוטובוס חזרה בגלל שנראתי כאילו אני עומדת להתעלף לדבריו. לא ידעתי שיש אנשים כאלה.

ממ... מוזר.

 

נכתב על ידי JellyBean , 29/3/2005 21:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)