לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

טיול שנתי...


אוקי, אז הטיול השנה היה מיום שני לרביעי, ז"א שאתמול חזרתי, והיום יום חופשי- היה אמור להיות, אבל היום המורה לתקשורת החליט שיש יום מרוכז . אז מי יתוכח איתו עם עוד מעט בגרות ? =\

הטיול היה ... לא יושעת איך להגדיר, היום הראשון היה קשה מאוד בשבילי,הלכנו המון, והתנאים של מזג האוויר היו זוועה. היה בוץ, וגשם חזק (קשה לי לראואות, אפילו שאני עם עדשות, ופחדתי שהם יפלו לי), ומחליק מאוד, וכאבו לי הרגלים, ו.. היה מאוד לא כיף אז. אבל אני באמת צריכה להתיחס אל הצד הטוב של העניין. אחרי ההליכה הזאת נעשתי חברה הרבה יותר טובה של כמה אנשים שמאוד עזרו לי, באופן מפתיע. כנראה שנראתי מאוד מעוררת רמים באותו רגע . מישהו שהיה מדבר איתי לעיתים מאוד רחוקות ממש עזר לי :)

הייתי בחדר עם כמה חברות, והאכסניה היית דוקא ממש בסדר, כמעט ברמה של מלון . האזור הזה של הגליל ממש מצא חן בעיני, למרות שאני לא ממש מהאנשים שנהנים מלהסתכל על הנוף ולא לעשות כלום .

ביום השני היה דוקא לא קשה, הלכנו לחמת גדר, שחשבתי שזה בנגב בכלל אבל מסתבר שלא .. משום מה החלטתי להיכנס למים, למרות שהיה אסור להיכנס עם בגדים, היה לא אומץ לא יודעת מאפה להיכנס עם הבגד ים.. תקשיבו טוב : 2 חלקים. היו רגעים שבהם הצטערתי על זה נורא ורציתי למות או לצלול (איכסה, לא עשיתי את זה !) ולא לצאת מהמים בחיים שלי יותר , אבל אני עשיתי את זה . חהחהחה . ראינו תנינם מוזרים כאלה, שלא ממש זזו, וחיפשנו איזה קנגרו שהמדריך אמר שיש שם, אבל לא מצאנו אותו, אז הסתפקנו בכל מני יצורים אחרים. 

ארוחת ערב של היום הזה היתה נוראית, כי התישבנו בשורה ומול הפרצוף שלי התמקם לו (כנראה לא מרצונו) נ' . ואני ממש לא יכולתי לאכול ככה . מה שממש לא הפריע לו, כי הוא אכל בצורה די בהמתית, ועוד הוסיף שהוא "רעב מת" . איכסה, הכנתי לעצמי תה. אם אמא שלי הייתה שומעת על זה היא יכלה להתחרפן.

וזהו, לא היו עוד הרבה דברים מעניינים, אני חושבת שהטיול עשה אנשים לנחמדים יותר, או שהוא עשה אותי למבינה יותר, דיברתי עם כמה שלא נראו לי נורמלים  כל כך , והם די נחמדים דוקא. יופי לי .. עכשיו מה שמטריד זה רק מבחנים :) 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי JellyBean , 7/4/2005 15:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)