לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

סתם מחשבות


רבתי עם חברה .

זאת אומרת , רבתי בסטייל שלי . הסטייל שלי בריב עם חברות הוא לא לדבר, ולא להיות בקשר עם מי שאני רבה איתה, כשהיא בטח יודעת מגורמים אחרים שאני כועסת עליה.

אין לי כוח לשטויות האלה, אני ממש לא אוהבת להיות במצבים כאלה. ואני גם ממש לא טובה בשיחות האלה של "מה פגע בך" במיוחד שהפעם אני לא מתכוונת להגיד לה, כי היא לא שווה את זה . וזהו.

זה כזה יושב לי במוח ולא עוזב אותי, למרות שרצוי מאוד שעכשיו אני אתרכז במתכונת הגדולה שיש מחר בהיסטוריה . אוחח.


 

*חזרתי למדיניות הקווים המפרידים*

 


אז אתמול כשניסיתי ללמוד למתכונת ישבתי במטבח, ואי לא יודעת איך להסביר את זה לא יכולתי למנוע מעצמי לאכול - כל כך - הרבה דברים, ודברים שמוגדרים כשטויות, זה לא שאני מנסה לשמור משקל, כי אני יודעת שזה מפגר, אני החוסר משקל, אבל אחרי שאוכלים כל כך הרבה שטויות לא מרגישים ממש טוב, ובמקרה הזה - שוקולד בכלל בכלל לא עוזר להתרכז !


שיניתי עיצוב יצא קצת פקצי כזה אבל זה מתאים לעין החדשה שלי :) ,זאת הפעם הראשונה שאני מחליפה עיצוב מאז שפתחתי את הבלוג,  לפני... 10 חודשים ? עבר המון זמן, עוד מעט תהיה שנה שלמה שאני כותבת פה, זה מוזר לי , ואני הרבה פעמים חושבת שכדאי לסגור אותו, או לגלות לחברות שלי שיש לי בלוג, אבל תמיד ברגע האחרון, אני חושבת טיפה ואז מחליטה שזה טוב שיהיה לי מקום שרק אני מהאנשים הקרובים שלי מכירה אותו, כי רק ככה אני יכולה לכתוב פה על דברים שבאמת מפריעים לי, ואני לא צריכה לצנזר דברים, מה שהייתי עושה עם אנשים שהיו מכירים אותי היו נכנסים לפה.

 

טוב, אני הולכת ללמוד .

אני בטוחה שאם מישהו היה שומע את זה הוא היה אומר "בהצלחה"-

אז תרשו לי להוסיף, תודה , וביי .

נכתב על ידי JellyBean , 9/4/2005 12:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)