לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

כל מנייי...


עברה המתכונת בהיסטוריה !

אפשר לנשום, אפשר לשבת ו*רק* ללמוד מתמטיקה ולשון, אפשר להיפגש עם חברות ... אייי החיים מחייכים אלי =)

טוב, לא ממש .

בזמן האחרון ש' , הידוע בכינויו "המאאגניב" (למרות שזה לא ממש מתאים לו כשאני חושבת על זה עכשיו) , הזכרתי אותו בפוסט הזה שכתבתי את אנשים מהבית ספר.. הוא מעניק לי תשומת לב קצת אחרת בזמן האחרון .

הוא מאוד מאוד מתייחס אלי, ובצורה מוזרה. מסתכל איפה אני שאני אצחק מהשטויות שלו (ולמען האמת, אני גם תמיד שם כדי לצחוק מהם מאוד מאוד:) , וכשאני מחייכת אליו או צוחקת ממנו , לפעמים הוא נורא שמח מזה, ופתאום יש לו ביטחון עצמי גבוה יותר (מרגישים את זה לפי הדברים שהוא עושה), ולפעמים הוא נהיה רציני יותר, וכאילו לא שם לב שאני שם, אני די מרגישה כאילו הוא נבהל ממני. וזה נורא מציק לי, כי אני מרגשה צורך לשבת ולא לשמוע את מה שהוא אומר או עושה , מחשש לתגובות שלו.

ולמרות כל זה אני מחבבת אותו, כי הוא בין היחידים ששמים לב שאני קיימת ליד החברה ה"קצת" יותר קולנית ממני, שבדרך כלל גונבת את כל תשומת הלב שקיימת כשאני נמצאת לידה.

 

אהה .. אגב, הפוסט ה-60 שלי =)

נכתב על ידי JellyBean , 12/4/2005 14:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)