לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שנשאר בסוף זאת רק השתיקה



כינוי:  JellyBean

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

זהו ! אני שונאת לקנות בגדים!


בגדים לחג, הא?

איזה עצבים. בגלל שאמא שלי נורא איחרה , הייתי צריכה ללכת עם אחותי ואחי הקטנים "לקנות בגדים לחג", אני דוקא אהבתי (עד אתמול) לקנות בגדים. אבל זה היה ממש סיוט. נכנסנו לחנות, שאני לא אגיד את שמה (חעחע, דוקא. הם לא יקבלו פירסום פה בבלוג שלי P:) , איך שנכנסנו צעק עלי הבחור בקופה שהייתה בסוף החנות  "חג שמח לך !!!" וזה די הבהיל אותי, עניתי "גם לך" בשקט מאוד והוא צחק.

אמרתי לחבורת הילדים שבאו איתי שילכו לראות מה הם מוצאים בחלק של הילדים ואני הלכתי לחפש לעצמי משהו . ואני חייבת לציין שהבגדים שם ממש מזוויעים, ועושה רושם שזה ככה בכל החנויות , כי הלכנו אחר כך לעוד כמה ...

ואז צצה לה מוכרת שכנראה סימנה אותי עוד ממקודם ! והיא החליטה , שאני הקורבן שלה. והציעה לי על מני מכנסיים בלי הפסקה ואני אמרתי לה : לא, לא, לא, לא , על כל דבר שהיא הציע עד שכבר נהיה לי ממש לא נעים כי זה היה ככה במשך המון זמן .הפסקתי להסתכל על מה היא מציעה לי, אמרתי לה שאני כבר לא רוצה מכנסיים, והלכתי לראות חולצות, שאגב היו יותר נורמליות, אבל עדיין עם קצת צבעים בעייתים . אני חושבת שהמוכרת הזאת לקחה אקסטזי לפני שהיא באה לעבודה, כי לא משנה מה מדדתי היא קיפצה סביבי בהתלהבות ואמרה שזה נראה פיצוץ ו- "ואוווו ואוו ואווווו דוגמנית". אם לשפוט לפי התמונות שהיו תלויות בחנות, בשביל להיות דוגמנית אצלם צרך קודם כל לקבל תואר שני בפליי בוי. אבל שיהיה . אמרתי שזה לא מוצא חן בעיניי . והלכתי לראות מה קורה עם הילדים שלי , שאגב מתים עלי אחד אחד, והם היו נורא מרוצים שאני זאת שנבחרה ללכת לקנות איתם בגדים עד שאמא תבוא (כן, הם כמעט בכו לאמא בטלפון. ואמא אמרה שאני אשתדל להיות כמה שיותר נחמדה אליהם כדי שלא יעשו בעיות). כשהגעתי אליהם באה מוכרת אחרת שלמזלי הרב הייתה יותר נורמלית. אני חייבת בהזדמנות זו לציין שלילדות יש בגדים הרבה יותר יפים מלמבוגרות, וזה לא הוגן בכלל (וגם לא כל כך רווחי כשאני חושבת על זה , כי מבוגרות מבזבזות הרבה יותר כסף על עצמן מאשר על הילדים שלהן) . הילדים שלי דוקא התלהבו יותר מהסמרטותים שמחרו שם, ואני התחלתי להתנהג באמת כמו אמא שלנו, ולהגיד להם מה יפה ומה לא, והם גם תפסו את המילים שלי כמו מילים של אמא שלהם (חיחי, הכוח להשפיע על ילדים) .

בכל אופן, אח שלי מצא מכנסיים ואחותי חצאית פקצית מאוד וחולצה. ואז לקחתי איתי את החבורה והלכנו לקופה, בגלל שהמוכר הפחיד אותי קצת, שלחתי את אחותי שתשים את הבגדים על הדלפק ואני עמדתי לידם. תוך כדי שהמוכר מוציא מהבגדים את הדבר הזה שגורם להם לצפצף ביציאה מהחנות אם לא משלמים. והוא שאל אותם "ואחותכם לא קנתה כלום כי היא לא רוצה, או כי הבגדים שלנו לא מסתדרים עם הפרצוף החמוץ שהיא עושה?" , גררררר.... ואחותי הבוגדת הזאת התחילה לצחוק בקולי קולות.

רציתי לצעוק למוכר הזה , שזה בכלל לא עניינו, ואולי זה לא כי אני לא רוצה ולא כי זה לא מתאים לפרצוף החמוץ שלי, אלא כי המוכרות שלו מרגיזות אותי והבגדים שלו לא ברמה שלי.

אבל חייכתי אליו ואמרתי שלא מצאתי כלום , כמובן שהוא אמר שלא יכול להיות ובלה בלה בלה, אבל חייכתי והוא שתק ולקח את הכסף ושחרר אותי לדרכי.

ואז אמא נזכרה לבוא .

 

נכתב על ידי JellyBean , 21/4/2005 15:24  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJellyBean אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JellyBean ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)