לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המשעממים שלי


סתם מה שאני עוברת בחוג לרקוד ובכללל מה שקשור לזה עם אני הצליח אז גם קטעי ודיו וסתם מה שקורה לי בחיים הפרטיים (חברים אהבה כיקרון ובית ספר )

Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 282350720 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

חוזרת לתקופה


חוזרת אני לתקופה הישנה  שבה התהאבתי בבחורה וכשחשבתי ששחכתי אותה היא חזרה לי לראש ולחיים אבל מה יש לה חברה והיא גם כימת ולא שומעים ממנה .

וזה לא הכול אני חוזרת שוב לדיכאון של החיים  שזהה לשמוע שירים שמזכירים לי תעבר וממש לא טוב לי בגלל זה, וגם הצבא הזה הורס הכל את כל  התוכניות אבל דבר אחד טוב שלכחתי חופשהה לשבוע שזה תומרת שאני קצת יחזור למצב רוח בגלל החברות שתמיד איתי לא משנה מה

שירלי ולילך שתמיד עוזרות לי ואפילו באות לישון אצלי .

ייאיא היה כיף כול השבוע לפחות זה וגם שיעורי נהיגה בתגבור

וגם צרפין ליראות את כול החברות שלי מאטירונות שלא ראיתי ערבה זמן

נקווה שהזמן יעבור מהר ואני יחזור לשמחת החיים שהיתה בי, עד אז ניתראה כשהיה לי התקונים רבים אזז תקראו ותענו מהבלוג ושהיה שבוע מכסים ומענה

נכתב על ידי , 1/12/2008 20:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





775

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לninka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ninka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)