לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלא ייגמר לעולם.



Avatarכינוי:  הכותבת :]

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פרק 29.


אוקיי, אני יודעת שאמרתי שאני אשים פרק אתמול, מצטערת על זה... חח.. אבל הנה הפרק. (:

 

מקווה שתאהבו! D:

 

ובגלל שעבר די הרבה זמן, הנה הסוף של הפרק הקודם, רק בשביל לרענן את הזכרון...:

 

-

 

"סתיו... אני בטוח שזה לא מה שזה נראה." אמר מתן כשכבר היה קרוב מספיק בשביל שתשמע. סתיו הסתובבה והבחינה בו, ועשתה את מה שהכי רצתה לעשות באותו רגע – לחבק אותו.

היא קפצה עליו בחיבוק ובכתה בזרועותיו. והוא אימץ אותה אליו, מנסה לנחם, שוכח לגמרי שהחברה שלו עומדת לידו ורואה הכל.

אור הרגישה נבגדת.

'הוא אפילו לא שם לב...' חשבה, והרגישה דמעות מציפות את עיניה. היא הסתלקה משם במהירות, מנסה לנגב את הדמעות שזלגו וזלגו בשטף, ואילו מתן וסתיו היו בשלהם, לא שמים לב בכלל למתרחש.

"סתיו.. תקשיבי.." מתן עזב את סתיו והחזיק בפניה.

"אני יודע שזה נראה לא טוב, אבל אני בטוח ב-100% שתומר בחיים לא יעשה לך כזה דבר." הוא אמר והביט ישר לעיניה הבורקות.

"הרגשתי כל הזמן שיש ביניהם משהו... אני כזאת מטומטמת." אמרה ופרצה בבכי שוב. מתן לא יכול היה לראות אותה בוכה.

"די.. אל תבכי.." הוא ניגב את הדמעות שלה באצבעותיו. הוא בכלל לא חשב על התוצאות של המעשים שלו, לא חשב מה אורן היה מרגיש אם היה רואה אותם, מה אור הייתה מרגישה...

"מאיפה אתה כל כך בטוח שהוא לא בוגד בי?" היא ייבבה.

"כי אורן... הוא לא כזה. הוא מת עלייך. הוא לא יעשה שום דבר שיפגע בך." אמר בביטחון.

"אז מה הוא עושה עכשיו? זה נראה לו.." היא החלה לומר, אבל פתאום הרגישה את אורן דוחף אותה הצידה. הוא הביא למתן אגרוף ומתן נפל על הרצפה, מדמם מהשפה.

"בן זונה!!!" אורן קפץ עליו, והם התחילו ללכת מכות.

 

-

 

אוקיי, נזכרתם?? D;

 

 

פרק 29

 

"רד ממנו!!!" סתיו צרחה וניסתה להוריד את אורן ממתן, אבל אורן דחף אותה באגרסיביות.

"תומר!!" סתיו התחילה לבכות וקראה לתומר לעזרה. תומר מיהר אליהם ותפס את אורן בחולצה מאחורה, והעיף אותו אחורה בחוזקה. אורן נפל על הרצפה, וניגב את הדם שנזל מאפו.

"מה נראה לך שאתה עושה, אה?! זה מתן! הוא חבר שלך!!" תומר התכופף אל אורן ועזר לו לקום.

"חבר?! אתה קורא לו חבר?!" אורן ענה בעצבים וניסה להשתלט על הכעס העצור שמילא אותו. כשראה את מתן וסתיו מחובקים, כשראה אותו נוגע בה, הוא פשוט לא יכול היה לעצור את עצמו. סתיו שלו.

מתן קם והתנדנד קצת, הוא דימם מהשפה התחתונה ונחתך ליד הגבה.

"אורן, תרגיע!!" תומר תפס אותו בכתפיים.

מתן ברח משם, ולא לכיוון המלון. כמה דקות אחרי כן, אחרי שיחה קצרה עם תומר, גם אורן פנה לדרכו.

סתיו עדיין עמדה בצד, מפוחדת. תומר שלח אליה מבט קצר ומאוכזב, והלך גם הוא.

השמש החלה לשקוע, וסתיו עדיין לא זזה ממקומה.

איך היא הגיעה למצב הזה? איך אפשר להיות מאוהבת בשני אנשים שונים? ועוד חברים כל כך טובים...

היא הרגישה אשמה. היא פגעה באורן ובמתן, וגרמה למלחמה ביניהם, וגם בחברה הכי טובה שלה כבר מגיל 0. אור.

היא התאהבה בחבר של החברה הכי טובה שלה... מה יכול להיות יותר גרוע מזה?

היא הרגישה אובדת עצות.

הוא פשוט התיישבה היכן שעמדה, כיסתה את פניה בידיה ופרצה בבכי. למה הכל חייב להיות כל כך מסובך?

-

אור נכנסה לחדר וטרקה את הדלת אחריה. היא בכלל לא הייתה מודעת לכל מה שקרה אחרי שעזבה. היא נשכבה על המיטה והביטה בתקרה, ראשה היה ריק ממחשבות.

היא הרגישה שיש ביניהם כימיה מוזרה כל הזמן. ועכשיו, היא הרגישה שהיא עומדת בדרכם. הם אוהבים אחד את השנייה, והיא סתם ככה תקועה באמצע.

היא הרגישה נחיתות, השפלה, אשמה...

'זה הכל באשמתי.' היא חשבה.

-

כשהשעה כבר הייתה די מאוחרת, ולמתן כבר כמעט התפוצץ הראש ממחשבות, הוא החליט לחזור לחדר במלון. למרות שפחד לעשות את זה.

'מה כבר יכול לקרות..?' חשב לעצמו כשנכנס ללובי הקריר. הוא עלה במעלית ונעמד מול דלת החדר. אחרי כמה שניות של היסוס, הוא פתח אותה.

הוא לא ראה את תומר, אבל שמע זרם של מים מהמקלחת. הוא הניח שתומר שם, כי ראה את אורן שוכב על המיטה עם הגב כלפי מעלה, ועם הפנים לקיר. הוא לא ידע אם הוא ישן או לא.

הוא נכנס לחדר וסגר את הדלת אחריו, ובדק אם אורן הגיב לרעש. אורן לא זז, ומתן הניח שהוא ישן.

הוא התיישב על המיטה השנייה ולקח את הפלאפון שלו מהשידה. בלי לחשוב פעמיים, מיד חייג לסתיו.

"הלו?" שמע את קולה, שהיה קצת צרוד, אחרי בכי ארוך.

"סתיו... זה מתן.." אמר בשקט.

"מה?.." שאלה ביובש.

"תשמעי.. אני לא יודע איך את מרגישה, אבל אני לא יכול לעשות את זה לאורן."

"אני מרגישה בדיוק אותו דבר. למרות שאני לא רוצה." מתן הרגיש צביטה בלב.

"גם אני לא, אבל אני לא אוכל לחיות עם עצמי אם אני אדע שאני פוגע בו ככה."

"אתה צודק. אני חושבת שעדיף שפשוט... נשמור מרחק." היא אמרה, ומתן הרגיש מחנק כבד מטפס במעלה הגרון שלו.

"נכון..." הוא הסכים, בלית ברירה.

"לילה טוב, מתן." היא אמרה בקרירות וניתקה את השיחה. מתן הניח את הפלאפון על השידה באיטיות ונשכב על המיטה, מנסה לעצור את הדמעות. אבל הוא פשוט לא הצליח...

תוך שניות הוא בכה שוב, כמו אז, כשאיבד את אור. הוא הרגיש את אותה התחושה. חוסר אונים מוחלט.

הוא בכה בשקט כמה דקות, נתן לעצמו להשתחרר, עד ששמע את המים במקלחת מפסיקים לזרום. הוא מיהר להתכסות בשמיכה עד לראש ולהסתיר את פניו עם השמיכה.

כשתומר יצא מהמקלחת הוא ראה את אח שלו ואת החבר הכי טוב שלו ישנים, או לפחות כך חשב.

הוא לא ידע ששניהם ערים, וששניהם בוכים בשקט...

 

 

 

והנה הספוילרים המיוחלים P:

 

"למה אתה אומר את זה?"

-

"אווו, ממש נוגע ללב."

-

"עזבתי אותה!! אנחנו לא ביחד!!"

-

"מה אתה עושה פה?"

-

'רע... רע מאוד.'

-

"כן, משהו לא בסדר?"

-

 

מקווה שמתחתי אתכם.. אני מבטיחה מבטיחה מבטיחה לשים מחר פרק! אין יותר עיכובים!

 

אל תשכחו להגיב. אוהבת מלא מלא,

 

נכתב על ידי הכותבת :] , 29/7/2008 21:35  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .0.0. ב-11/7/2009 19:04
 



היי חברים D:


איך החופש? התגעגעתם? (:

המחשב שלי חזר, אבל כרגע אני לא על המחשב בבית שלי אלא על המחשב של דודה שלי באיטליה.

כן, אני כרגע לא בארץ, ולכן - לצערי - אני אוכל לשים פרק רק ביום שאני אחזור, שזה אומר.................. מחר! D:

בזמן שלא היה לי מחשב כתבתי פרקים על נייר רגיל וכשהוא חזר הקלדתי אותם, ככה שמחר איך שאני דורכת על הפרקט בסלון אני רצה לחדר לשים את הפרק החדש. ^^

 

בינתיים, תהנו בחופש ואל תשכחו להציץ מחר בפרק... P:

 

אוהבת את כולכם,

 

 

נכתב על ידי הכותבת :] , 27/7/2008 22:27  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכותבת :] ב-29/7/2008 22:00
 





11,433
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)