לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

story of a lonely guy


אני והחרא שנקרא החיים שלי

כינוי:  מנייאק

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


אני חושב שזהו. אין טעם לשמור את הבלוג הזה,

הוא סופר מיותר.

נכתב על ידי מנייאק , 22/12/2007 10:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חביבות:

אני חושב שיש.. אני מסוגל להיות נחמד לכולם, לא משנה איך הם התנהגו אליי.

חוכמה:

jesus god, I hope.

סף כאב:

גבוה למדי, כך מספרים.

נפשית אני די חלש, נפגע בקלות אבל מחלים מהר.

פיזית, אני מסוגל למלא.

סבלנות:

סף הסבלנות שלי שואף לאפס. אין לי זמן וכוח לחכות.

עמידה בזמנים:

משתדל, לפעמים מתפלק לי ואני משאיר בן אדם יבש מלא זמן.

טאקט:

הייתי רוצה שלא יהיה לי, אבל המוח שלי יוקד ממחשבות יותר מדי פעמים בשביל שאני לא אחשוב על דברים שאני אומר או עושה לפני.

הערכה עצמית:

כמעט ואין, לאחרונה זה מתחיל להשתנות. אני עובד על עצמי.

ספונטניות:

יש ברוך השם XD עכשיו נסע לחו"ל! עכשיו!!

אומץ:

יש לי במידה מסוימת, עם בנות לפעמים, ובמצבי לחץ לפעמים. יש פעמים שאני מתאבן.

אמינות:

אני בן אדם מאוד אמין.

נדיבות:

אך עם זאת, סוג של קמצן. סורי. קחו את לבי רק לא רת ארנקי (:

 

 

אחלה שאלון יצא הפעם, התפלק למישהו...

נכתב על ידי מנייאק , 6/12/2007 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי לחפור.

 

 

 

1.גבר שעיר או חלק? חלק
2.פנים יפות או גוף יפה? פנים
3.חכם או יפה? חכם
4.ספר או סרט? סרט
5.רעש או שקט? שקט
6.הרבה אנשים או מעגל מצומצם? מעגל מצומצם
7.דייט אינטימי בבית או בחוץ בסביבת אנשים? דייט ראשון שיהיה בחוץ..
8.רומנטי או שרמנטי? אאוץ'. שרמנטי
9.פרח אחד או זר פרחים? אחד
10.הרבה לישון או כמעט ולא? הרבההרבה=]
11.ציפורניים ארוכות ומטופחות או קצרות אך מסודרות? קצרצרות
12.קשר רציני או סטוצים חד פעמיים? תלוי בתקופה
13.במכונית, מוזיקה חזקה או משהו סולידי? תלוי במצברוח
16.חום או קור? חום
17.דוש או אמבטיה? אמבטיה
18.מקלחת עם החבר או לכל דבר יש גבול? למה לא?
19.קיץ או חורף? קיץ

בעד/נגד:
1.הומואים/לסביות? בעד
2.סקס בשירותים? אני לא נגד אבל זה מגעיל אותי

3.קשר בשלט רחוק? נגד. זה לא עובד
4.יום האהבה/ולנטיינס? נגד, סתם בולשיט
5.לחגוג סילבסטר? בעד
6.מותגים? נגד
7.שיחות מלב אל לב? בעד
8.הפגנת אהבה בציבור? בעד, למרות שזה מביך אותי בטירוף
9.טלפוניים סלולריים? בעד?
10.סקס לפני החתונה? ברור!
11.סמים? בעד
12.שתיה ונהיגה? נגד, נו באמת.. כאילו שמישהו יגיד שהוא בעד
13.עישון בקרב בני נוער? יאללה תנו להם
14.שלטון דמוקרטי? נגד שלטון!
15.סקס במקומות ציבוריים? למה לא?
16.אורגיות? לא נראלי...

האם אי פעם:
1.נסית סמים? כן
2.עישנת סיגריה? כן נו באמת.

3.השתכרת? יאפ

4.השתתפת ביחסי מין עם כמה אנשים במקביל? עוד לא הספקתי
5.היה לך סטוץ? לא

6.שכבת עם מישהו בלי לדעת את שמו? לא
7.קילפת את כל הלק מהציפורניים? כן.... עם השיניים
8.כססת ציפורניים? כן

9.התנשקת עם בת? כן

10.בכית על בן? כן
11.נרדמת מהצהריים עד הבוקר של היום שלמחרת? חחחח כן ויותר

12.נרדמת באמצע סרט בקולנוע? רק פעם אחת! ><
13.הפסקת ספר באמצע? כן, אבל אני מתכנן לחזור לקרוא יום מן הימים

14.התפטרת מהעבודה? לא

15.בכית מול אדם שאת לא מכירה? יש מצב

16.שברת אחת מהגפיים? לא
17.אכלת גולאש? כן.. XD

כמה פעמים:
1.היית מאוהבת? פעם אחת

2.נשבר לך הלב? never

3.היית בבית חולים? יותר מדי.. ממ 5 בערך
4.התחרטת על דבר שעשית? יותר מדי
5.בכית בגלל ביצפר? מלאמלא
6.בילית בלילות לבנים? המוןןןן D:
7.רצית לומר משהו ועצרת את עצמך? כל הזמן
8.התחרטת על שינוי שעשית בשיער? אף פעם
9.קיבלתי זימונים מהצבא? מלא
10.באת לא מוכנה למבחן והצלחת? מלא פעמים ^^
11.נכשלת בבגרות? אף פעם
12.נהרס לך הפלאפון? איזה מאה פעם!
13.איבדת מפתחות לבית? חח מלא פעמים..
14.ברחת מהבית? בערך איזה 4 פעמים
15.טסת לחו"ל? פעמיים


האחרונים ש:
1.השיחה האחרונה בטלפון? חברה שלי
2.ההודעה האחרונה ששלחת ולמי? לחברה שלי, שהיא התגשמות כל החלומות שלי. (:
3.ההודעה האחרונה שקיבלת ממי? בדודה שלי, שהיא שונאת אותי. XD (בצחוק)
4.הנשיקה האחרונה? פרופי וחברה שלי.
5. החיבוק האחרון? פרופי ^^
6. הספר האחרון? "פחד ותיעוב בלאס וגאס" - האנטר ס' תומפסון
7.הסרט האחרון? "כיפה אדומה, הסיפור האמיתי" XD
8.החבר האחרון שראית? ג'וני 3>
9.הנסיעה האחרונה באוטו? אתמול נסעתי באיזה 10 אוטובוסים
10.המבחן האחרון? ערבית
11.הדבר האחרון שקנית? כרטיסייה
12.הפעם האחרונה שטסת במטוס? אפריל
13.השיר האחרון ששמעת? אביב גפן - אהבנו
14.הדבר האחרון שלבשת? טי שירט ומכנסי דגמ"ח

הדברים הרעים שקרו:
1. שברת רגל? נופ
2. פתחת את הראש? כן, אח שלי פתח לי את הראש כשהייתי תינוק
3. היית מעורבת בתאונת דרכים? יאפ S:

4. עברת ניתוח? כן

5. שברת מראה? כן חח
6. היית בפיגוע טרור? לא
7. ראית מישהו נהרג? לא 
8. גילית ששיקרו לך? מלא פעמים...
9. בגדו באמונך? קורה כל הזמן..
10.פגעת במישהי אחרת בכוונה תחילה? יאפ

11.הלכת מכות? כן 
12.כמעט טבעת? כן 
13.כרתו לך איבר? לא 

הראשונים:
1.הנשיקה הראשונה? כיתה ט', עם בן מיני. XD היה חוויתי.
2.האהבה הראשונה? חברה שלי 3>
3.הצו הראשון? מתישהו... לאזוכר

4.הדייט הראשון? חח עם איזו ביסקסואלית מפחידה בגן מאיר
5.הפעם הראשונה בחו"ל? גיל 13
6.הטסט הראשון? גיל 17

7.הבגרות הראשונה? כיתה י'

8.למעשנים, החפיסה הראשונה?  כיתה ח'
9.שברון הלב הראשון? עוד לא קרה

10.המילה הראשונה? אבא
11.האכזבה הראשונה? אבא.. \:

התרמיות הגדולות:
1. שיקרת כדי שיוותרו לך על מבחן? יאפ
2. שיקרת כדי להתחמק משיעור? יאפ

3. העמדת פני חולה כדי לא ללכת למקום כלשהו? חח אכן כן

4. תפסו אותך בשקר והתחמקת בעזרת שקר נוסף? מלא פעמים
5. גנבת מחנות? גם מלא פעמים
6. פרצת למקום כלשהו? לא שזכור לי

7. התחמקת מדו"ח משטרתי? לא

8. שיקרת כדי שיאשימו אדם אחר במקום? כןןן D: היה נפלא. 
9. הפצת שמועה שקרית כדי לפגוע באדם אחר? כן

עובדות:
1. התחביבים שלך? מוזיקה, אמנות הקולנוע, חקירות למיניהן, לצאת עם חברים, לצחוק מלא
2. סדרת הטלוויזיה האהובה עלייך? באפי
3. הספר האהוב עלייך? "דור הפרוזק" - אליזבת וורצל

4. חנות הבגדים האהובה עליך? מאיפה לי?

5. חברת הנעליים האהובה עלייך? ואנס.. אבל לא בגלל כל מה שכולם חושבים.
6. הסרט האהוב עליך? "מולן רוז' " - באז לורמן

7. המשקה האהוב עליך? קולה, ובאלכוהול זה חייב להיות בירה מרפי'ס או מרטיני.

נכתב על ידי מנייאק , 6/12/2007 12:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

288

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנייאק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנייאק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)