לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Collection


אני לא לגמרי בטוח מה אני אוסף כאן, באופן כללי אלה קטעים שראיתי במקום כלשהו וחשוב לי לא לאבד (וגם לשתף). אם תחשבו שמה שעניין אותי מעניין אתכם, זה יהיה נחמד על הדרך. (RSS מלא)

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

Lady & Bird


נכתב על ידי , 5/9/2010 14:51   בקטגוריות Audio, מדכא, חורפי, מהווה חומר רב למחשבה, שירים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ישראל





רז ישראלי
נמצא כאן

חשבתי שזה אומר שהמדינה נמצאת במצב רעוע ומנסים לשמור על התחושה שהכל בסדר. אולי זו לא המטרה, אבל זה בכל זאת מעניין ומקומי...
p { margin: 0px; }
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 4/9/2010 14:12   בקטגוריות Visual, מהווה חומר רב למחשבה, תמונות, צילומים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Liszt - Alleluia




אני לא יודע מה לחשוב...
נכתב על ידי , 3/9/2010 16:20   בקטגוריות Audio, מהווה חומר רב למחשבה, משמח, שירים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא י ש 2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א י ש 2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)