לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Icons kingdom~


כפתורים שאני הכנתי..(: אתם יכלים להזמין.^^

Avatarכינוי:  Icons kingdom~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

כפתורים של MCR+חמודים.


סורי שלא עידכנתי מלא זמן.

בהתחלה לא עבד לי האינטרנט,

אחרי זה היה לי טיול לשלושה ימים,

ועכשיו ישלי בעיה עם הצבעים של המחשב,ואני לא יכולה להכין

ככה כפתורים בלי לדעת איך זה יצא וזה...

אז אני מעלה את המעט כפתורים שיצא לי להכין לפני זה.

מצטערת על המיעוט וזה. \:

מיי קמיקל רומאנס. (MCR):

רוב הכפתורים פה הם של ג'רארד,הסולן,רציתי להכין עוד כפתורים של האחרים,אבל ישלי בעיות במחשב,כמו שציינתי בתחילת הפוסט אז בפעם אחרת. \:
    
    
    
    
 

חמודים:

ומאלה בכלל יש רק 4 \:
   

זהו =\

נכתב על ידי Icons kingdom~ , 28/3/2008 16:58  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כפתורים של הסרט טיטנאניק+ביל קאוליץ+אנשים.


טיטאניק:

     

     

    

     

  

ביל קאוליץ:

    

     

 

אנשים:

    

    

     

    

    

      

 

תגיבו.

נכתב על ידי Icons kingdom~ , 9/3/2008 14:53  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש+כפתורים של קורי קנדי(Cory Kennedy)+מצויירים.


כן,יש עיצוב חדש,ולדעתי הוא ממש יפה.

הוא הוכן ע"י ONLY design

תודה.D:

וכמובן יש גם כפתורים~ ^^

כפתורים של קורי קנדי: (+1 קורי קנדי עם מריקייט אולסן)

                               

כפתורים של מצויירים:

         

 

 

 

נכתב על ידי Icons kingdom~ , 7/3/2008 13:14  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,072

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIcons kingdom~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Icons kingdom~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)