לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Everything You Ever Wanted.


שירים להורדה, אתרים שימושיים, משחקים, פתרונות, כפתורים, תמונות לעיצובים, החיים שלי, ביקורות, תחרויות, ובקיצור - כל מה שאפשר לשים בבלוג.

Avatarכינוי:  .SharoN.

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עיצוב חדש :]


  

 

 

כמו שאתם רואים, יש לבלוג עיצוב חדש ומהמם,

שעיצבה נועה, מהבלוג נועה עיצובים.

כנסו, ותהנו.. :]

ממש ממש תודה נועה, וכשאני אגמור לעדכן גם את רשימת הלינקוקים, אני אוסיך אותך.

 

עדיין לא גמרתי לעדכן את העיצוב, ולשנות את הצבעים,

אבל אני מבטיחה לגמור מחר.





נכתב על ידי .SharoN. , 4/10/2007 19:47  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jrof2011 ב-6/1/2008 04:23
 



ציורי טקסט


 

   

 

 

ציורי טקסט. לא נראה לי שאי פעם שמעתם על הדבר הזה, אבל ציורי טקסט אלו ציורים מצורות במקלדת.

כמו ש3, ו< יוצרים לב 3> למשל.

אזזזזז החלטתי להביא לכם כמה קצת יותר מסובכים.

אפשר להעתיק אותם חופשי\לשים בחתימה בבלוג\כל מה שבא לכם..

(אפילו אם הם לא שימושיים במיוחד, תודו שהם חמודים!)

 

  o,,,o  /),/)

  ( ';' ) ( ';' )

 (,,)-(,,)(,,)-(,,)

דובי וארנב.

 

 ()  ()

 ( '.' )

(")_(")

ארנב.

 

/ /

  ( .).)

   ( ,__. ) 

   >   < 

צפרדע חמודה כזאתי.

 

 .-''''-.,.-''''-.

  I LOVE   !   ".  YOU      

  '''-.,.-'''

לב שכתוב בו I LOVE YOU.

 

       ("v")  o,,,o  ("v")       

 'v'   ( ' ; ' )   'v'

     (,("""),)   

 (")"(")

דובי מאוהב.

 

( ),,( )  ( ),( )

  ( ';' )    (';' )

  -(. )-    -('.')-

  I I       I I

שני עכברים.

 

\/\/\/

 (  'v' )

  <(''""')>

  " "

ינשוף.

 

    ("> (">

   __( ,,)( ,,)__

       "    "

שתי ציפורים.

 

 

--

 

  

נכתב על ידי .SharoN. , 4/10/2007 15:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .SharoN. ב-5/10/2007 06:41
 



גיליתי מאיפה החץ ההוא הגיע...



     

 

שוטטתי בבלוגים וחיפשתי כפתורים יפים,

(כפתורים זאת מחלה אצלי. לאדעת מה יש לי, אבל אני מכורה. יש לי במחשב משהו כמו 2,000 כפתורים שאני בחיים לא אעשה איתם כלום.

אבל.. לאדעת. הם כ"כ יפים, חבל לזרוק אותם.. XD)

ומצאתי בבלוג הכפתור ושיברו את הרעיון של החץ ממהקפצה (שני פוסטים אחורה) שלא זכרתי איפה ראיתי..

אז קרדיט לליה מהכפתור ושברו על הרעיון החמוד.. :]

בכלליות אם אתם חולי כפתורים כמוני, שווה לכם להכנס לבלוג של ליה כי יש בו כפתורים מדהימים וחמודים.

 

אז מספיק עם החפירות, ואל תשכחו להגיב לי קצת על הפוסטים למטה.. P:

 

     

נכתב על ידי .SharoN. , 4/10/2007 14:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .SharoN. ב-4/10/2007 16:23
 



לדף הבא
דפים:  

747
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.SharoN. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .SharoN. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)