לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים.....


קוראים לי מעיין ידובנר אני גרה בקיבוץ גבה"ש אני בת 12 ואני בכיתה ז'... אני חושבת שהבלוג שלי יהיה מעניין מאוד אני יכתוב בוא כל מיני דברים מעניינים עלי ועל מה שקורה לי בכל יום... ורק שתדעו שעם אתם רואים שלא כתבתי באיזשהו יום אז זה אומר שקרה לי משהו.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

היי...


 

היי זאת שוב אני (מעיין) תקשיבו איך עבר עלי אתמול היום והיום...

 

טוב קודם כל אתמול היה לחברה שלי בת מצווה והמועדון היה מגניב אבל המוסיקה שם היתה ממש ממש ממש חזקה ובקושי יכולתי לשמוע!!!! אפילו את ה-dj לא שמענו!!!!!!!

אבל חברה שלי (זאת שהיה לה אתמול את הבת מצווה) היתה מזה יפהההההה!!!!!!!!!

 

והיום הלכתי לביתצפר הישן שלי וביקרתי והלכתי לראות את כל המורים ואת חיים (השומר) וקיצר היה משעמם תיכווווו!!!!!!!!!

טוב אני חייבת לעוףף אז צ'או....

 

נכתב על ידי *~מעיינוש~* , 19/10/2007 13:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שקרה לי היום ומה שיקרה לי...


 

היי זאת שוב אני (מעיין) היום בבוקר הלכתי עם חברה לשוק ראש העין....

היה ממש כייף אבל צפוף מאודדד קניתי בגגדים ממתקים ועוד כמה דברים...

 

היום בערב ילד מהשיכבה שלי מכיתה ז'3 הזמין אותי לבר מצווה שלו אצל סבתא שלו בריכה!!...

הוא מזה עשיר!!!!

אני מקווה שיהיה לי כיף כי אני בקושי מכירה אותו!!!

Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsחחח...  איזה חמוד נכון?!?!?!?!?

נכתב על ידי *~מעיינוש~* , 12/10/2007 13:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שקרה לי.....


 

 

היי זאת שוב אני (מעיין) כבר כמה ימים לא דיברתי איתכם אז עכשיו אני יספר לכם מה שקרה לי בזמן שלא דיברתי איתכם....

 

טוב אז ככה אתמול הלכנו אני וחברה שלי לחוג נסיון של ג'אז קלאסי והיפ-הופ...

היה ממש כיף אנחנו רק היצתרפנו וכבר אנחנו בעתודה של חטיבה (להקת ז'-ח')....

 

טוב קיצר היה ממש כיף ואני והיא נרשמות לשם..  זה בראש העין בבית הקשת...

(אני ממליצה בחום)!!!!!

 

זהו קיצר טוב אני עפה יש לי שיעורים יאללה ביוש! [=

 

 

Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

 

נכתב על ידי *~מעיינוש~* , 9/10/2007 17:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  *~מעיינוש~*

בת: 28

ICQ: 242829809 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~מעיינוש~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~מעיינוש~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)