לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקום אחר


"מה יהיה... מה יהיה... מה יהיה... מה יהיה?"

Avatarכינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

כבר שנים שלא הייתי פה... [יהיה מצחיק]


בואנה כבר שנים שלא הייתי פה, לא השתנה הרבה, אבל באתי לספר לכם קצת על חיי כבנאדם.

ולהלן לכבוד פסח, כמה מסקנות נבונות על החג.
1.כשבני ישראל יצאו ממצרים, ברגע שהם קלטו את המצה הם הבינו: "בואנה האוכל הזה חרא, אבל אחלה של פרקט!"
2.עם בני ישראל היו יוצאים מתימן, זה היה מסתדר לי בטוב- שבוע של ג'חנונים בלבד!
3.כשעושים ליל סדר עם משפחה גדולה (מאוד) אתה כבר לא מזהה מי הילד של מי, אז ככה אתה מגיע למצב שאתה משחק עם בת דודה שלך את "זהה את הילד!" או נותן שמות מוזרים לילדים מוזרים כמו "התינוק הסטלן"..."הראש".
4.רק לי זה נראה טיפשי שאנו מנקים שבועיים וחצי בשביל בקושי שבוע?
5.אנשים תכירו בעינ יין-מצות זה לא אוכל, הגדה זה לא סיפור, ו"אחד מי יודע" זה לא שיר!
6.אין דבר יותר מדכא מלהיות דג בחג פסח.
7.קריאת הגדה זה כמו יום כיפור, ארוך, מייאש, וגורם לך לפנטז על כל אוכל אפשרי, אפילו עם זה חסה ותערובת שנראת רע.
8.רק אני זוכר את השיר "מלאו כיסיי באגוזים!"?!#$@#@%
9.יש הרבה חגים לעם ישראל, אבל למה בכולם חייבים לאכול?!
10.לאשכנזים יש קטע מוזר עם מתנות, הם היחידים שקונים מתנות לחג, היחידים שמתלוננים על זה, והיחידים שמבינים אחד את השני.
11.כרגע שמרטיבים מצה היא לא נהית טעימה יותר, היא נהיית קלה יותר לעיקול!

ולהלן כמה מסקנות על החיים בכלל:
12.אני הולך עם המכנסיים למטה-כי יש לי בייצי חופש.
13.אומרים שהכלכלה בתחתית ותוכלו לראות זאת על המסך מגע הענקי שעומד מאחוריי, שד"א קניתי חליפה חדשה, היה סייל 7800 ש"ח בלבד.
14.כל בנאדם מכור לדף הבית של פייסבוק, אבל רק אלו שמופיעים בו באמת מסכנים.
15.אין צליל יותר חרא מלהתעורר ממנו מאשר "הודעה חדשה" של המסנגר.
16.אין דבר יותר גרוע מלהתעורר.
17.אין דבר יותר טוב מלישון.
18.אנשים בחופש פסח מתחלקים ל3 קבוצות: אלו שעושים משהו, אלא שלא עושים כלום, ואשכנזים שעדין מחפשים מתנה!
19.-"פטימה, מה נעשה? נראה טלווזיה?"
-"אבל אין, מוחמד, שכחת?"
-"הא'.. נכון, אז מה נעשה?"
-"ילד?"
יש טלווזיה אין פיגועים!
20.אני כבר כמה דקות סתם כותב דברים לא קשורים לחיים.
21.טוב נמאס לי!

חג שמח!
נכתב על ידי , 11/4/2009 02:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכלבלב-ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כלבלב-ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)