לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקום אחר


"מה יהיה... מה יהיה... מה יהיה... מה יהיה?"

Avatarכינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

כבר שבוע.




שבוע.



כבר שבוע שאין לי תאבון

אני אוכל את עצמי ומקיא הכל

כבר שבוע שאין לי ברירה

זורק את הכל, ומתחיל מהתחלה

דף ועוד דף סוגר שבתות

מרגיש איך כל שניה מצמיחה לה חרטות.

אני מנסה להבין את מה שעובר עלי

אבל אל תנסו לעצור אותי

אתם גם תמשיכו בלעדי.


כבר שבוע שאין לי שום מטרה

אני קם בעיניים בעצומות ונרדם אחרי שניה

אני עוצר את הדם בתקווה לתשובות

אבל איכשהו בסוף, חוזרות הבעיות,

כבר שבוע שאני מוזר קצת רגשני

וכותב שורות אחר שורות ארוכות

אני מצליח רק לנשום, ולהרדם בתרדמה

אני לא רוצה לקום, אבל אין לי ברירה,

אני מנסה להבין את מה שעובר עלי

אבל אל תנסו לעצור אותי

אתם גם תמשיכו בלעדי.


אומרים לי שבסוף אני מצליח

אני יהיה מאושר בסוף, אני אפרח

אז אומרים שבסוף כולם היו מאושרים

שבסוף כולם היו איתי, אבל אף אחד לי לא אמר

שבסוף כולם מתים.

עכשיו, אחרי שבוע של רגשות מעורבים

של עצב, דמעות דם ומלא אנשים

שחלפו על פני כעלים ברוח

שלא נתנו לי רק שניה רק לנוח

ולהתחיל מהתחלה


אני מנסה להבין את מה שעובר עלי

אבל אל תנסו לעצור אותי

אתם גם תמשיכו בלעדי

אל תנסו לעצור אותי עכשיו

זה נגמר, ליבי נדם, אני נרדם

לעולם...


נכתב על ידי , 12/5/2009 18:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכלבלב-ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כלבלב-ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)