לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

אחרון


דבר אחד שהבנתי לאחרונה:

אני לא אהיה משועבדת לאף אחד.

הכמיהה לשליטה עצמית היא בעצם להיות נשלטת.

אני לא מוכנה להיות נשלטת.

 

 

זה כל מה שנותר לי להגיד.

להתראות בינתיים.

נכתב על ידי , 31/1/2009 12:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Cherry Blossom


"למה את תמיד מחפשת את הדיוק הזה, זה כאילו שאת מאוהבת בשלמות שבאנשים,

במקום לאהוב את האנשים עצמם."

והיא אפילו לא מכירה אותי. ג'יז

 

 

 

הלוואי שהיה לי איזה מחזה מרהיב-עין לכתוב עליו,

או לפחות ספר לשקוע בו,

כי אני מרגישה כאילו המוח שלי תקוע, אני עומדת על הרציף ומחכה,

ורכבת חולפת, ועוד אחת אחריה, ועוד

ואני רק עומדת ומחכה

לרכבת שלא תגיע לעולם.

 

 

נכתב על ידי , 8/1/2009 22:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmary sue אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mary sue ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)